Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:40:41 GMT

افزایش چشمگیر نرخ بنزین و گازوئیل در هند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۰۴۶

افزایش چشمگیر نرخ بنزین و گازوئیل در هند

همزمان با ادامه پیدا کردن قرنطینه عمومی در هند و اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی خود، افزایش مالیات‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت بنزین و گازوئیل گذاشت. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، مردم هند امروز شاهد افزایش چشمگیر قیمت بنزین و گازوئیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قیمت بنزین و گازوئیل در هند به بیش از 71 روپیه (حدود یک دلار) رسید که برای گازوئیل رشد 10 درصدی نسبت به روز قبل را نشان می دهد.

قیمت بنزین هم در برخی ایالت های هند تقریبا 5 درصد افزایش داشته است و کارشناسان اقتصادی معتقدند دولت دهلی نو برای مواجه با مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا قیمت ها را افزایش داده تا مقداری از کسری بودجه را تامین کند.

در این رابطه دولت دهلی نو مالیات روی سوخت را به شکل قابل توجهی اافزایش داده و برای هر لیتر گازوئیل حدود 30 درصد مالیات می گیرد.

این مبلغ برای شهر دهلی نو ثبت شده است و در دیگر نقاط هند آمار و ارقام متفاوت است که منجر به تغییرات جزئی در قیمت ها می شود.

گران شدن نرخ حامل های انرژی در هند همزمان با کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی و ارزان شدن قیمت بنزین و گازوئیل در برخی کشورها صورت می گیرد.

مردم هند که این روزها به دلیل بیکار شدن و بسته بودن بازارها با مشکلات زیادی مواجه هستند گران شدن بنزین و گازوئیل را مشکلی بزرگ برای خود توصیف کرده اند.

آمار مبتلایان به کرونا در هند طی روزهای اخیر جهش چشم گیری داشته است و امروز تعدادی که به صورت رسمی توسط وزارت بهداشت هند اعلام شده است 46هزار و 433 نفر است.

ویروس کرونا تاکنون 1568 نفر را در هند به کام مرگ کشانده است و برخی ایالت های برای جلوگیری از ترددهای خارج شهر مجبور به کشیدن دیوار مقابل جاده های ورودی خود شده‌اند.

هند 32 میلیون تن نفت ارزان برای پر کردن ذخایر خود خریدسونیا گاندی: حزب کنگره هزینه بی‌توجهی دولت هند به کارگران مهاجر را خواهد پرداختواردات نفت و صادرات محصولات نفتی هند کاهش یافت

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین ویروس کرونا اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین ویروس کرونا اخبار هند قیمت بنزین ویروس کرونا اخبار هند قیمت بنزین و گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان ‌در تشریح این خبر بیان داشت : در ادامه طرح های مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان روز گذشته طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و پاکسازی چند منطقه آلوده محل دپو سوخت ، 22 دستگاه خودرو شوتی شامل خودرو های سواری و وانت نیسان فعال در قاچاق سوخت توقیف شدند.

این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق در جای جای استان ، اظهار داشت: در این طرح ضربتی 2 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و تعدادی اتباع غیر مجاز دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی و محل های دپو جمعا 124 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار
  • کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار
  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»