Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:40:18 GMT

متخصص اطفال خوب را به راحتی در سایت پی جو بیابید

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۳۰۴

متخصص اطفال خوب را به راحتی در سایت پی جو بیابید

اگر به دنبال بهترین متخصص اطفال در شیراز هستید، بهتر است با سایت پی جو و خدمات تخصصی آن آشنا شوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پی جو، اگر در شهر شیراز زندگی می کنید، برای کنترل رشد کودکان، مراقبت و درمان بیماری‌های کودکان نیازمند مراجعه به متخصص اطفال در شیراز هستید. متخصص اطفالی که تجربه و تخصص کافی برای مراقبت و درمان از دلبند شما را داشته باشد و البته در زمان مد نظر و مورد نیاز شما در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روزها و ماه‌های تولد معمولا نیاز به مراجعه به متخصص اطفال بیشتر از هر زمان دیگری است. معمولا توصیه می‌شود در 6 ماه اول، مراجعه به متخصص اطفال به صورت ماهانه و سپس تا یک سالگی به صورت هر دو ماه یک بار باشد. یک متخصص اطفال می‌تواند کمک بزرگی در رفع نگرانی تازه مادران و پدران باشد. یک کولیک و دل درد ساده و بسیار رایج می‌تواند بسیار کلافه کننده بوده و موجب ناراحتی نوزاد شما شود. متخصص اطفال می‌تواند با ارائه راهکارهای مراقبتی به شما در رفع مشکلات نوزادن و اطفال کمک کند. با بزرگتر شدن نوزاد، نیاز به مراجعه برای چکاپ کمتر می‌شود. برای نوزادان یک تا دو ساله پیشنهاد می‌شود مراجعه به صورت هر سه ماه یکبار باشد. پس از دوسالگی، می‌توانید به صورت سالانه به متخصص اطفال مراجعه کنید. اما چگونه بهترین متخصص اطفال در شیراز را شناسایی کنیم؟

شناسایی متخصص اطفال در شیراز با پی جو

سایت پی جو یک سایت تخصصی است که خدمات بسیار متنوعی در شناسایی مشاغل ارائه می‌کند. شما می‌توانید بهترین متخصص اطفال در شیراز را به راحتی در سایت پی جو شناسایی کنید. در این سایت اطلاعات کاملی از پزشکان، تخصص و فلوشیپ آنان ارائه می‌شود. شما می‌توانید به راحتی بر حسب مشکل و نیاز خود از میان فهرستی از متخصصان اطفال، یک متخصص اطفال در شیراز را برای مراجعه انتخاب کنید. همچنین در سایت پی جو آدرس مطب پزشکان به صورت دقیق و با نمایش لوکیشن ارائه می‌شود تا با شناسایی دقیق محل، بدون اتلاف وقت به مطب مراجعه کنید. در صورتی که متخصص منتخب شما، در بیش از یک مطب یا کلینیک به ارائه خدمات و طبابت می‌پردازد، اطلاعات سایر مطب‌های او نیز ارائه می‌شود. در صورتی که آدرس متخصص اطفال در شیراز که مد نظر و منتخب شماست با بیمارستان مشخصی همکاری می‌کند یا طرف قرارداد با انواع بیمه‌هاست، این اطلاعات نیز در صفحه مختص اواو در سایت پی جو نمایش داده می‌شود. شماره تماس و زمان های مراجعه نیز در این سایت ارائه می شود تا با آگاهی و اطلاعات کامل نسبت به رزرو زمان اقدام نمایید.

بهترین متخصص اطفال در شیراز

معیارهای انتخاب متخصص اطفال در شیراز

اگر برای انتخاب متخصص اطفال در شیراز به سایت پی جو مراجعه نموده باشید، فهرستی از متخصصان به شما معرفی می‌شود و شما می‌توانید یکی از این متخصصان را انتخاب نمایید. سایت پی جو فهرستی از بهترین و با تجربه‌ترین متخصصان را به شما معرفی می‌نماید. یک متخصص اطفال می‌تواند در کنترل و مراقبت از رشد نوزادان و اطفال و مراقبت از انواع بیماری‌ها ، به شما یاری رساند. اما در صورتی که دلبند شما مشکل مشخصی دارد و نیاز به مراجعه به متخصص اطفال با تخصص و فلوشیپ ویژه دارید، می‌توانید با مطالعه اطلاعات ارائه شده در سایت پی جو، جست و جوی دقیق تری داشته باشید. برای مثال در صورتی که فرزند شما به بیماری‌های گوارشی مبتلا شده یا آلرژی دارد، می توانید از میان متخصصان معرفی شده، متخصص اطفال در شیراز را که در این زمینه فعالیت و تجربه دارد را انتخاب کنید.

محل مطب دکتر اطفال در شیراز می‌تواند از دیگر معیارهای شما برای انتخاب متخصص مناسب باشد. شما نیازمند مراجعه مستمر به متخصص اطفال هستید، نزدیک و در دسترس بودن مطب متخصص می تواند در صرفه جویی زمان و راحتی فرزندتان موثر باشد.

با بررسی ساعات کاری متخصص اطفال در شیراز می‌توانید، زمان مناسب را نیز انتخاب کنید. برخی متخصصان فقط بعد از ظهر یا روزهای خاص خدمات ارائه می‌نمایند اما برخی دیگر از متخصصان در ساعات بیشتری در دسترس هستند. در خصوص متخصص اطفال، در دسترس بودن متخصص می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

ارتباط با بهترین متخصصان اطفال در شیراز

یکی از مزیت‌های جست و جو در سایت پی جو این است که در این سایت معمولا  نحوه ارتباط با متخصص اطفال در شیراز از طریق تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌شود. شما می‌توانید از این طریق با متخصصان اطفال در شیراز در ارتباط باشید و از اطلاعات مفیدی که این متخصصان در شبکه‌های اجتماعی ارائه می نمایند، استفاده نمایید. بررسی شبکه اجتماعی متخصص اطفال منتخب می‌تواند به شما در شناخت متخصص اطفال مورد نظرتان کمک نماید. البته در سایت پی جو محلی برای درج نظر توسط کاربران وجود دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پی جو متخصص اطفال شيراز شما می توانید سایت پی جو ارائه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، حامد جزجلالیان گفت: اولین مرحله طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه نیشابور از ۲ لغایت ۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح از فروردین‌ماه سال ۱۳۷۳ در کشور آغاز شده است و هرساله طی دو مرحله در مناطق هدف اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور بیان کرد: منطبق با توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت برای حفظ این دستاورد بزرگ و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی پولیو، لازم است عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی طی ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام شود.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی، صرف نظر از سابقه واکسیناسیون قبلی گفت: نوبت اول واکسیناسیون از ۲ اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت و نوبت دوم نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه انجام می‌شود.

جلالیان با بیان اینکه نحوه اجرا در سطح دانشگاه به دو شکل انجام می‌گیرد، گفت: این طرح در مجموع در ۵۴ منطقه عملیاتی شامل ۱۴ منطقه تیم سیار همچنین ۴۰ منطقه عملیاتی جهت اتباع تحت پوشش دارای کودک زیر ۵ سال انجام می شود که در ۱۴ منطقه عملیات سیار با ۱۰ هزار و ۱۰۷ نفر جمعیت و ۷۲۵ خانوار و ۱۷۵ کودک زیر ۵ سال به ‌صورت خانه به خانه اجرا و ۴۰ منطقه عملیاتی جهت اتباع تحت پوشش دارای کودک زیر ۵ سال با جمعیت گروه هدف ۱۳۲ نفر به ‌صورت غیرفعال و مراجعه حضوری والدین به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی نزدیک محل سکونتشان اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همشهریان در اجرای این طرح و تلاش تمامی همکاران، گامی مؤثر در حفظ وضعیت عاری از فلج اطفال برداشته شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور ادامه داد: تداوم وضعیت عاری از پولیو طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۳ میلادی مبین تلاش همه همکاران در سطوح مختلف بهداشتی در راستای دستیابی به پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام با کیفیت عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالیانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: تلاش‌ها برای کامل کردن برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در دو کشور بومی فلج اطفال یعنی افغانستان و پاکستان همچنان تداوم دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز