Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:44:34 GMT

حضور دوباره سردار آزمون در نظرسنجی جالب سایت AFC + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۴۸۹

حضور دوباره سردار آزمون در نظرسنجی جالب سایت AFC + عکس

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در یک نظرسنجی جدید با حضور سردار آزمون و ۵ ستاره آسیایی دیگر سوال جالبی را از کاربران خود پرسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یک سنجی به راه انداخت و با معرفی سردار آزمون و ۵ ستاره دیگر قاره کهن از کاربرانش سوال کرد که شما شبیه کدام یک از شخصیت فوتبالی این ستاره ها هستید؟

۵ ستاره فوتبال دیگر در این نظرسنجی عباتند از: سون(کره جنوبی)، اکرم عفیف(قطر)، عمر خربین(سوریه)، سامانتا کر(عضو تیم ملی بانوان استرالیا) و وو لی (چین) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون سایت AFC سردار آزمون سون هیونگ مین عمر خربین محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد

تیم فوتبال رم در حالی روز دوشنبه باید رو در روی بولونیا قرار گیرد که «لوکاکو» مهاجم بلژیکی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون