Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع حادثه خبر داد.

سرهنگ رستمی گفت: در پی تماس تلفنی مرکز درمانی با فوریت‌های پلیسی مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های میناب بلافاصله ماموران به درمانگاه مراجعه که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی با سلاح سرد دو نفر را مجروح که یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده فوت و ضارب نیز متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی واطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه قاتل متواری را در یکی از منطقه‌های کوهستانی صعب العبور بخش "در پهن" شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی میناب گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با محاصره محل اختفای متهم، او را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به قتل مقتول با انگیزه اختلافات قبیله‌ای اعتراف کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختلافات قبیله ای پلیس آگاهی نیروی انتظامی قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری