Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ مد نظر AFC برای ادامه رقابت‌های این فصل ۱۵ مرداد است، اما همچنان تکلیف برگزار شدن بازی‌ها در یک کشور مشخص قطعی نشده است. احتمال دارد این بازی‌ها طبق نظر فدراسیون فوتبال ژاپن پیگیری شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد ندارد مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ را به طور کامل لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا رقابت‌های فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا پس از سپری شدن ۲ هفته از این مسابقات تعلیق شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در صدد است ادامه این مسابقات را برگزار کند و خبری از لغو کلی مسابقات این فصل نیست.

تاریخ مد نظر AFC برای ادامه رقابت‌های این فصل ۱۵ مرداد است، اما همچنان تکلیف برگزار شدن بازی‌ها در یک کشور مشخص قطعی نشده است. احتمال دارد این بازی‌ها طبق نظر فدراسیون فوتبال ژاپن پیگیری شود.

طبق اعلام مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) هم جلسه ویژه‌ای برای بررسی نحوه برگزاری مسابقات برگزار شده است.

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا آخبار لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد