Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:33:47 GMT

ایجاد غرفه‌های عرضه ماسک در ۵۲ ایستگاه متروی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۷۸۵

ایجاد غرفه‌های عرضه ماسک در ۵۲ ایستگاه متروی تهران

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش غرفه‌های عرضه ماسک با قیمت مصوب در ۵۲ ایستگاه متروی تهران و حومه خبر داد.

 به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در متروی تهران گفت: از روز شنبه (13 اردیبهشت ماه) در مرحله اول ۲۵ ایستگاه منتخب اقدام به عرضه ماسک کردند و با توجه به تقاضای شهروندان و مسافران این غرفه‌ها در ۵۲ ایستگاه متروی تهران و حومه فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار با محوریت وزارت صمت، شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و با همکاری اتاق اصناف تهران و اتحادیه پوشاک تهران در ایستگاه‌های تهران(صادقیه)، کرج، گلشهر، امام خمینی(ره)، شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی، بیمه، آزادگان، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا، امام حسین (ع)، نیروی هوایی، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، جوانمرد قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتم تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، کلاهدوز، ابن سینا، پیروزی، حبیب الله، بهارستان، راه آهن، توحید، شهرک اکباتان، استاد معین، وردآورد، دانشگاه شریف، شوش، علی آباد، طالقانی، مفتح، شهید بهشتی، میرداماد، قلهک، تجریش میدان شهدا، میدان حضرت ولیعصر (عج)، میدان جهاد، نبرد، دولت آباد، میدان صنعت و سبلان اجرا می شود.

نوبخت با اشاره به اینکه در این طرح سعی شده تا ماسک با قیمت مصوب در بیشتر ایستگاه‌های مترو عرضه شود تا در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند یاری شهروندان و مسافران هستیم.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند، تصویب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو ماسك شهرداري تهران متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر، آبیز ۳۹ میلی متر، معدن پروده ۲۹ میلی متر، بیهود ۲۵ میلی متر، فتح آباد خصری و نوغاب حاجی آباد ۲۲ میلی متر و در ایستگاه خرو با ۲۱ میلی متر ثبت شد.

او افزود: همچنین در ایستگاه‌های چاه طلب ۱۷ میلی متر، چاهداشی و عباس آباد میم  ۱۶ میلی متر، چیروک ۱۵ میلی متر، دوست آباد ۱۴.۳ میلی متر، کلاته سورگ و کریمو ۱۴ میلی متر، جفت رود ۱۳ و زنوغان ۱۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

لطفی بیان کرد: آرین شهر با ۱۲.۹ میلی متر، بیشه، سرند فردوس و معصوم آباد  ۱۱ میلی متر، آیسک ۱۰.۸ میلی متر، قدمگاه و پی کوه ۱۰.۵ میلی متر نیز  ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند