Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسینقلی قوانلو سه‌شنبه افزود: به طور میانگین ارزش افزوده بازار مازندران حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در ماه است که با توجه به تعطیلی اصناف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین تداوم تعطیلی برای برخی از واحدهای صنفی در حال حاضر شاهد کاهش ۹۰۰ میلیارد تومانی ارزش افزوده در بازار استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: دستور رئیس جمهور برای بازگشت تدریجی مشاغل و اصناف به چرخه تولید بجا و بموقع بود و آمارهای مراکز درمانی نیز نشان می‌دهد با توجه به باز شدن تدریجی بازارها، شیوع ویروس کرونا شیب نزولی خود را طی می‌کند.  

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: بیش از ۹۰ درصد اصناف استان به فعالیت اقتصاد بازگشته، امیدواریم در کوتاه مدت بازار مازندران بتواند خود را ترمیم کند.  

قوانلو افزود: مازندران به دلیل ظرفیت‌های ترددی و گردشگری از توان بازآفرینی بالایی در جبران آسیب‌های اقتصادی برخوردار است و پیش‌بینی می‌کنیم با تداوم مدیریت ویروس کرونا پیش از آغاز ۶ ماهه دوم سال شرایط اقتصادی استان به وضعیت باثبات برسد.  

وی همچنین بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف تاکید کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار واحد صنفی پر خطر از مجموع ۱۷۰ هزار واحد صنفی در استان تعطیل هستند که امیدواریم تا روزهای آینده حدود ۱۰ هزار واحد از آنها با اجرای پروتکل‌های بهداشتی به چرخه اقتصادی بازگردند.  

رئیس سازمان صمت مازندران با استناد به هشدارهای کادر درمانی و مراجع بهداشتی، از ورود به پیک دوم ویروس کروان ابراز نگرانی کرد و افزود: بازار در وضعیت شکننده قرار دارد و به هیچ وجه نباید اجازه بدهیم وارد پیک دوم شویم.  

قوانلو ادامه داد: پیشگیری از ورود به پیک دوم شیوع کرونا نیازمند همکاری همه مردم، اصناف، بازاریان، کارگران و کادر درمانی بوده و تا به امروز این همکاری ادامه داشته است.  

کد خبر 508381 برچسب‌ها استان مازندران كرونا در ايران اقتصاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران كرونا در ايران اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: شاهد ترافیک پر حجم و نیمه سنگینی در محورهای مواصلاتی مازندران هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب، اظهار داشت: وضعیت ترافیک در جاده چالوس به سمت تهران و مازندران پر حجم و نیمه سنگین بوده، اما تردد در جریان است.

وی افزود: در محور هراز در محدوده پلیس راه لاریجان، آب اسک، امامزاده علی و لاسم ترافیک پر حجم به سمت تهران را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: ترافیک به سمت آمل هم پر حجم، اما تردد در حال انجام است.

جهان‌تاب ادامه داد: در محور سوادکوه در شیرگاه، زیرآب در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پر حجمی را شاهد هستیم.

به گفته وی در محور کیاسر نیز ترافیک عادی و روان است.

جهان‌تاب با توصیه به رانندگان درباره رعایت سرعت و سبقت غیرمجاز،  گفت: لازم است رانندگان در محورهای پر حجم با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب ایجاد سفر ایمن است گفت: رانندگان از تخلفات حادثه ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی بازار فارکس در مازندران دستگیر شد
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • بازار ماهی فروشان شهرستان تنکابن با ۷۰ سال قدمت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین