Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درباره تعطیلی بوستان‌های شهر تهران در دوره شیوع بیماری کرونا، گفت: بر اساس مصوبات کارگروه‌های پنج‌گانه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرداری تهران، نسبت به تعطیلی بوستان‌های شهری و جنگلی از هفتم فروردین ماه ۱۳۹۹ اقدام لازم بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متعاقب آن و بر اساس مصوبات این ستاد و مجوز صادر شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نسبت به بازگشایی بوستان‌ها از ۱۹ فروردین ماه اقدام کردیم اما در پی دستور ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجددا نسبت به تعطیلی بوستان‌ها از تاریخ ۲۴ فروردین تا اطلاع ثانوی اقدام شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اضافه کرد: با توجه به مصوبات جلسه شانزدهم ستاد عالی مبارزه با بیماری کرونای کشور و مستند به بند ۷ این مصوبات که دستور بازگشایی بوستان‌ها را صادر کرده است و ابلاغ آن به شهرداری تهران نسبت به بازگشایی کلیه بوستان‌ها و اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت از جمله ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی - آبخوری‌ها، وسایل بازی و بدنسازی، نمازخانه‌ها و کلیه اماکن عمومی و المان‌ها و مبلمان موجود در بوستان‌ها و رعایت فاصله اجتماعی، از ۴ اردیبهشت ماه تمامی ۲۲۶۸ بوستان شهر تهران به جز بوستان‌های جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی پذیرای شهروندان شدند.

کد خبر 508408 برچسب‌ها شهرداری تهران شهر بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر بوستان بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبارجنوب - ایرانشهر مسدود است، گفت: محور ایرانشهر - بم جایگزین این محور است و تردد در آن جریان دارد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از نیروهای ارتش مستقر در استان کرمان با ماشین‌آلات خود در کنار ما حضور دارند و در بحث جابه‌جایی ماشین‌آلات و بازگشایی محورها کمک ما هستند و شاهد بودیم که ارتش همیشه و در همه صحنه‌ها پای کار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه به محض صادر شدن هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان اقدامات پیشگیرانه در این منطقه آغاز شده است، ادامه داد: با آغاز بارندگی‌ها نیز اکیپ‌های راهداری ما با 148 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه 150 نفر نیروی راهدار در مناطقی که احساس می‌شد مستعد آسیب است، مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان بیان کرد: روز گذشته با توجه با اینکه حجم بارندگی‌ها نسبت به امروز کمتر و از سوی دیگر زمین تشنه بود، روان‌آب زیادی نداشتیم و هنوز نمی‌توانستیم میزان خسارات را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح امروز که همکاران ما به راه‌های مواصلاتی اعزام شدند شاهد وارد شدن خساراتی به بخشی از محورهای جنوب استان هستیم، گفت: در حال حاضر عملیات بازگشایی محورها در حال انجام است.

محمودی با بیان اینکه خوشبختانه میزان خسارت‌ها با اندازه‌ای نبوده که اختلالی در کار مردم ایجاد شود، افزود: طبیعتاً در راه‌های روستایی خاکی به دلیل جاری شدن روان‌آب‌ها انسدادهای موقتی را داریم که همکاران ما آمادگی کامل برای بازگشایی این راه‌ها را دارند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های اصلی در جنوب استان کرمان، بیان کرد: دو محور اصلی ما در بارندگی‌های اخیر مسدود شده است که این انسداد نه با دلیل وارد شدن خسارت، بلکه به دلیل جاری شدن روان‌آب بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبار جنوب - ایرانشهر و کهنوج - رودبار جنوب در جنوب استان کرمان مسدود شد، گفت: با تلاش همکاران ما محور کهنوج - رودبار جنوب امروز بازگشایی شد، اما محور رودبارجنوب - ایرانشهر هنوز مسدود است، اما محور ایرانشهر - بم جایگزین آن است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا فردا در جنوب استان کرمان ادامه دارد، بیان کرد: از مردم درخواست دارم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما آخرین وضعیت جوی و راه‌ها را از سامانه 141 جویا شوند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • جزئیات اقدامات سازمان بازرسی/جلوگیری از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی
  • بازگشت ۱۱۹ همت به بیت المال/ از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت