Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: هواداران پرسپولیس اصلا نگران نباشند. برخی قصد دارند گرایش منفی را به آن‌ها تزریق کنند، اما دغدغه اعضای هیات مدیره در این شرایط حساس این است که پرسپولیس آسیب نبیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی رسول‌پناه در گفت و گوبا سايت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص روند مذاکرات صورت گرفته برای وضعیت کارگزار باشگاه گفت: ما در این روزها در حال مذاکره برای بررسی بهترین شرایط برای باشگاه پرسپولیس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وضعیت از هر کارگزاری که بتواند در بهره گیری از منابع مالی به پرسپولیس کمک بیشتری کند استفاده خواهیم کرد. یکی از دلایلی که روند مذاکرات طولانی شده به همین خاطر است.

سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: هواداران پرسپولیس اصلا نگران نباشند. برخی قصد دارند گرایش منفی را به آنها تزریق کنند اما دغدغه اعضای هیات مدیره در این شرایط حساس این است که پرسپولیس آسیب نبیند. تمرکز ما تامین منابع مالی با کمک گرفتن از اسپانسر باشگاه است تا از این شرایط حساس عبور کنیم. در این روزها از سوی معاونت‌های وزارت محترم ورزش، اعضای هیات مدیره، معاون حقوقی باشگاه و ... پیگیری زیادی انجام می‌دهند تا بهترین اتفاق برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رخ دهد.

رسول‌پناه افزود: پیشنهادات مختلفی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس به دست ما رسیده اما منافع باشگاه را حتما لحاظ خواهیم کرد تا بهترین انتخاب صورت بگیرد. در این زمینه باید بگویم چون برخی از آقایان فقط با یک کارگزار در ارتباط هستند به همین خاطر اطلاع دقیقی از مذاکرات صورت گرفته با سایر شرکت‌ها ندارند. این را هم اضافه می‌کنم که شانس همه کارگزارها برای همکاری با باشگاه پرسپولیس یکسان است اما قول می‌دهم که تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نخواهیم گرفت. به هواداران محترم پرسپولیس این تضمین را می‌دهم که هیچ اختلافی در هیات مدیره باشگاه وجود ندارد و همه تلاش ما بر این است تا بهترین کارگزار را برای همکاری با پرسپولیس انتخاب کنیم. ما با کارگزاری همکاری خواهیم کرد که درآمدی تضمین شده و پایدار برای پرسپولیس داشته باشد. مطمئنا در اسرع وقت و از میان گزینه‌های مختلف بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

 

وی تصریح کرد: حالا در این میان برخی قصد دارند با حاشیه پراکنی و تفرقه اندازی مانع از رسیدن به اهداف بزرگ برای پرسپولیس شوند اما ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا مصلحت پرسپولیس فدای مصلحت شخصی نشود. همان طور که گفتم تخلف‌هایی در این زمینه وجود داشته که آن‌ها را گزارش کرده و پیگیری خواهیم کرد.

 

رسول‌پناه درباره اظهارات امان الله افزود: با توجه به عدم رعایت شئونات شغلی و حرفه‌ای، ایشان مسئولیتی در باشگاه پرسپولیس ندارند و بابت نشر اکاذیب، پیگیری قانونی برای باشگاه پرسپولیس محفوظ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی رسول پناه هواداران پرسپولیس امان الله باشگاه پرسپولیس هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم

مهدی تاج روز شنبه در جمع خبرنگاران در رشت به آخرین وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای توسط این ۲ باشگاه‌ اشاره و عنوان کرد: مشکل بدهی‌های این ۲ باشگاه رفع شده ولی بحث مالکیت مشترک همچنان به عنوان یک مساله پابرجاست.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان به رشت سفر کرده است، افزود: به زودی مشکل مالکیتی پرسپولیس برطرف می شود و این باشگاه زیرنظر یکی از بانکها قرار می‌گیرد و باشگاه دیگر همچنان می تواند زیر نظر وزارت ورزش باقی بماند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت فوتبال ایران در رتبه بندی‌های جهانی بیان کرد: در رشته فوتبال رتبه بیستم جهان را در اختیار داریم، ضمن اینکه در فوتسال رتبه ششم و در فوتبال ساحلی که یکی از قطب‌های برتر بشمار می‌رویم‌ در جایگاه پنجم جهان هستیم.

 

برگزاری مسابقات فصل آینده با VAR

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه رقابتهای سال آینده لیگ برتر با VAR انجام می‌شود، گفت: از فردا یکشنبه نیز ۲۵ داور زیر نظر ۲ مدرس از اسپانیا و ایتالیا آموزشهای لازم را فرا می گیرند.

وی ادامه داد: هم اینک مدرسان اسپانیایی و ایتالیایی در تهران حضور دارند تا داوران ایرانی را تحت آموزش قرار دهند، ضمن اینکه هفت داور نیز زیر نظر مدرسان مصری و اردنی آموزش لازم اتاق VAR را فرا خواهند گرفت.

تاج ادامه داد: ضمن آنکه ما داوران آموزش دیده هم داریم و با آموزش این تعداد داور عمبلا مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت و برای آوردن این سیستم در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.

وی افزود: البته VAR در برخی از ورزشگاه‌ها به صورت ثابت نصب می شود و باشگاه‌هایی همانند گل گهر سیرجان، سپاهان و سایر مجموعه ها که درخواست سیستم کمک داور ویدئویی دارند اگر شرایط نصب را داشته باشند، سیستم به آنان نیز واگذار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ما برای اینکه شاهد کاهش اعتراضات در فوتبال باشیم باید به سمت استفاده از این سیستم برویم وضمن آنکه امیدوا به پایان یافتن اعتراضات نیستیم زیرا اعتراض کردن امری طبیعی در فوتبال شده اما به طور حتم با آوردن این سیستم، شاهد کاهش اعتراضات به داوری خواهیم بود.

تاج در ادامه به وضیعت فوتبال گیلان اشاره و اظهار کرد: گیلان نقش زیادی در ترکیب تیمهای ملی فوتبال دارد و بازیکنان زیادی از این استان در تیمهای ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در هر ۲ بخش بانوان و آقایان حضور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از سوی دیگر گیلان در لیگ های مختلف کشور نیز نمایندگانی دارد و در بخش مربیگری نیز مربیان ارزشمندی در هر ۲ بخش بانوان و مردان فعالیت می کنند.

وی در ادامه به وجود پتانسیل بالا در فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان در گیلان اشاره و بیان کرد: این خطه باید در این ۲ بخش که از قطب‌های برتر کشور محسوب می شود، سرمایه‌گذاری بیشتری کند زیرا پتانسیل بسیار خوبی در این ۲ بخش در این استان وجود دارد.

وی به سرمایه‌گذاری مناسب باشگاه ملوان در بخش بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: از این باشگاه به دلیل سرمایه‌گذاری در بخش فوتبال بانوان قدردانی می کنم تیمی که توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کند و امید است این باشگاه و هیات فوتبال گیلان در فوتبال ساحلی نیز سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماس‌خاله با کسب ۳۷ رای از ۳۸ آرای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: نگران استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • خبر مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس