Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:20:48 GMT

دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۸۳۲

دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران منصوب شد

با حکم معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، دبیر جدید شبکه فن‌بازار ملی ایران منصوب شد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با حکم معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، «محمدصالح خالقی» به عنوان دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران منصوب شد؛ در بخشی از این حکم که از سوی «اکبر قنبرپور» معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس صادر شده آمده است:‌ نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق جناب‌عالی، به استناد ماده (7) آیین‌نامه تاسیس و راهبری شبکه فن‌بازار ملی ایران، مصوب پانزدهمین نشست کمیسیون دائمی هیات امنای پارک فناوری پردیس مورخ 98/10/03، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این حکم از زحمات محسن علی‌اکبریان که پیش از این عهده‌دار این مسئولیت بود، تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است، شبکه فن‌بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و نیز ابلاغیه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده‌دار است.

عرضه بیش از 13 هزار محصول دانش‌بنیان در فن بازار طی یک سال گذشتهپنجمین فن بازار مازندران برگزار می‌شودیازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1313,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علم و تکنولوژی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علم و تکنولوژی علم و تکنولوژی شبکه فن بازار ملی ایران پارک فناوری پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد