Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:10:57 GMT

تخفیف 75درصدی برای مشتريان اینترنت مخابرات

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۹۴۳

مشترياني که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند می‌توانند با 75 درصد تخفیف استفاده از ترافیک داخلی معادل با تعرفه يك چهارم اينترنت بین الملل، از خدمات وب‌سایت رسانه‌های تعاملی یا VOD همانند فیلیمو و نماوا در هر ساعت از شبانه روز بهره‌مند شوند. ناطقان:  به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، تمام ترافیک مصرفی مشتریان خدمات VDSL، ADSL و FTTH از  اين رسانه ها در سراسر کشور بر طبق مصوبه 237 سازمان تنظيم مقررات بر مبناي تخفيف تعرفه يك چهارم اينترنت بین الملل محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اين گزارش، مصوبه 237 سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در باره تفكيك ترافيك داخلي از بين الملل  و با هدف دسترسي بهتر به خدمات شبكه ملي اطلاعات و كاهش تعرفه ترافيك اينترنت داخلي تصويب شده كه شركت مخابرات ايران در ارايه خدمات به مشتريان بر اين اساس عمل مي كند.

 بر اين اساس، مشترياني كه از رسانه‌های تعاملی داخلي همانند  فیلیمو و نماوا استفاده دارند، با پرداخت هزينه كمتر، از حجم اينترنت بيشتري استفاده مي كنند، يعني به عبارتي حجم  قابل استفاده اينترنت مصرفي آن ها چهار برابر اينترنت بين الملل در نظر گرفته مي شود.

برچسب ها: تخفیف ، مشتریان ، مخابرات ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تخفیف مشتریان مخابرات ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟