Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی روز سه‌شنبه در بازدید از طرحهای اقتصادی شرکت پدیده در شهر شاندیز افزود: امروز مفتخر هستیم که اعلام کنیم شرکت پدیده شاندیز چشم انداز روشنی پیش رو دارد و سهامداران می‌توانند از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با بازگشایی نماد این شرکت با نام گشان اقدام به خرید و فروش سهام خود کنند.

وی با بیان این که طی یک سال و سه ماه گذشته ۴۰ جلسه با هدف و موضوع رسیدگی به وضعیت شرکت پدیده شاندیز در  خراسان رضوی و در سطح ملی برگزار شده است ادامه داد: اهمیت دادن به اوضاع ۱۲۱ هزار سهامدار این شرکت و احقاق حقوق آنان در قالب قانون موجب چنین توجهی به این شرکت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی در خصوص مزیت های اقتصادی شرکت پدیده شاندیز گفت: این شرکت تنها شرکتی در کشور است که در شرایط فعلی هیچ گونه بدهی ندارد.
رزم حسینی افزود: از دیگر ویژگی‌های مثبت اقتصادی پدیده می‌توان به احقاق حقوق سهامداران و واگذاری سهام جبرانی به آنان طبق انتظار قبلی و وعده‌های انجام شده اشاره کرد و این واگذاری در راستای حمایت از مردم بود که با اعتماد اقدام به مشارکت در اجرای پروژه عمرانی در راستای آبادانی استان کردند.
وی ادامه داد :شرکت پدیده شاندیز یک شرکت گردشگری - خدماتی است و دارنده دارایی‌های بسیار ارزشمندی است که این امر باید مورد توجه سهامداران آن قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی از دیگر مزیت‌های این شرکت را حمایت رییس جمهوری و حکومت از آن دانست و افزود :مصوبات سران سه قوه برای شرکت پدیده شاندیز که با هدف حمایت از سهامداران انجام شد برای هیچ شرکتی در کشور سابقه ندارد.

رزم حسینی با اشاره به لزوم مصوبه فراقانونی سران قوا در در خصوص شرکت پدیده شاندیز گفت: تامین اعتبارات مورد نیاز شرکت برای پیشرفت توسط بانک‌ها و تمرکز کلیه پرونده‌های شکایت با موضوع پدیده در دادگستری مشهد از جمله بندهای مصوبه مذکور است.

وی اظهار داشت: بی شک بازگشایی نماد پدیده در فرابورس همزمان با دوران طلایی بورس در کشور نقطه عطف و دورنمای روشنی را برای این شرکت و توسعه آن و سهامداران صبورش نمایان می‌کند.

تداوم حمایت از پدیده
رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید و برگزاری نشست مشترک با اعضای جدید هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز گفت: سهامداران پدیده به طور قطع صدمه دیده‌اند اما مطمئن باشند صبرشان نتیجه داده و دلگرم باشند که روزهای خوش و روشنی پیش روی آنهاست.
غلامعلی صادقی با بیان این که حمایت‌هایی که در سطوح و بخش‌های مختلف از این شرکت انجام شده همچنان ادامه دارد افزود: از امروز به بعد فعالیت پدیده با محوریت مدیران و سهامداران این مجموعه ادامه پیدا می‌کند و دیگر قرار نیست ما برای آینده بالندگی و رونق پدیده تصمیم بگیریم.
وی تاکید کرد: حمایت از این شرکت به عنوان یک بخش مهم در اقتصاد و توسعه اقتصادی خراسان رضوی ادامه دارد و امید داریم که خیر و برکت ناشی از آن، این شرکت را با توجه به جایگاه اقتصادی اش به رونق مورد نظر برساند.
رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی با بیان این که رساندن پدیده به مرحله امروز بدون حتی یک ریال استفاده از منابع دولتی انجام شده است گفت: اگر شرکت پدیده در گذشته دارای نقاط منفی از جمله بی قانونی و عدم شفافیت بود امروز از جهات مثبت و مزایای اقتصادی اش یک پدیده است.

صادقی با بیان این که خدمات استاندار خراسان رضوی در دوران تصدی استانداری کرمان در قلعه گنج این استان به یادماندنی است افزود: اصلاح وضعیت شرکت پدیده و نقش آن برای اقتصاد خراسان رضوی بی شک پدیده را به قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل می کند.

عضو هیات مدیره شرکت بین المللی پدیده شاندیز نیز گفت: شفافیت در عمل و گفتار و ارائه اطلاعات صحیح به سهامداران از این پس ملاک عمل و رفتار در این شرکت است.
علی کریمی اظهار داشت: وجود بیش از ۵۴۷ فقره سند متعلق به شرکت پدیده و وجود بیش از ۱۲۰ هزار سهامدار در سراسر کشور نشان از جایگاه و اهمیت این شرکت دارد.

وی تاکید کرد: طی مسیر ۶ ‌ماهه برای ورود به بورس در عرض یک ماه نشان از اوج همکاری‌ها در سطح ملی برای فراهم شدن زمینه رشد و بالندگی شرکت پدیده دارد.

نماد معاملاتی شرکت بین‌المللی پدیده شاندیز با عنوان "گشان" در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران از چهار روز دیگر در روز ۲۰ اردیبهشت ماه بازگشایی می‌شود.

برچسب‌ها مشهد سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان بورس و اوراق بهادار مشهد سازمان بورس و اوراق بهادار استاندار خراسان رضوی شرکت پدیده شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای آموزش عالی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، افزود: دانشگاه‌ها باید بر روی افزایش کیفیت‌بخشی و فضای علمی تمرکز کنند تا ضریب تاثیرگذاری این نهاد افزایش یابد.

وی گفت: همه بخش‌ها و حوز‌ه ها اگر رسالت خودشان را به درستی انجام بدهند نیل به توسعه و اهداف مد نظر راحت‌تر خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: با اتصال ظرفیت‌های بیرونی به ظرفیت‌های دانشگاهی، اهداف مورد نظر به سمت تحقق خواهد رفت.

نظری تاکید کرد: باید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال، جهش تولید در حوزه‌های مختلف در نتیجه مشارکت مردم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی