Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:46:35 GMT

منتفی شدن بازکشت تیام به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۱۷۹

منتفی شدن بازکشت تیام به استقلال

در حالی که مهاجم سنگالی برای بازگشت به جمع آبی پوشان ابراز تمایل کرده بود، یکی از مسئولان استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، در حالی که به نظر می‌رسید زمینه بازگشت مامه تیام به استقلال فراهم شده و این بازیکن در صورت جدایی یکی از مهاجمان آبی پوش به استقلال باز می‌گردد، اکنون خبر رسیده باشگاه استقلال هیچ برنامه‌ای برای جذب این مهاجم گلزن و سنگالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام که در لیگ هفدهم عملکرد درخشانی در استقلال داشت و به گلزن‌ترین بازیکن خارجی تاریخ این تیم تبدیل شد، چندی پیش در مصاحبه‌ای برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده بود.

گفته می‌شد در صورت جدایی یکی از ۳ مهاجم اصلی استقلال در پایان فصل، تیام بار دیگر آبی پوش خواهد شد، اما با اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال، بازگشت تیام به این تیم منتفی است و حتی در صورت جدایی یکی از مهاجمان استقلال، این باشگاه برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن مجدد تیام ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 422293

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • پایان مصدومیت سردار
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها