Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@07:44:36 GMT

از سامانه سجام و صدور کد بورسی در شعب ملل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۴۷۸

از سامانه سجام و صدور کد بورسی در شعب ملل رونمایی شد

سامانه ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) و صدور کد بورسی در شعب موسسه اعتباری ملل با حضور دکتر فهیمی مدیرعامل سرمایه گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و هیئت همراه و حجت الاسلام جوادی مدیر عامل و اعضای هیت مدیره معاونین و روسای ادارات موسسه اعتباری ملل در روز دوشنبه 15 اردیبهشت 99 در محل شعبه مرکزی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در راستای خدمات دهی هر چه بیشتر و بهتر به فعالان بازار سرمایه، ثبت اطلاعات احراز هویت مشتریان در سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) و صدور کد بورسی در تمامی شعب موسسه اعتباری ملل آغاز به کار کرد.


در این مراسم مدیر عامل موسسه بیان داشتند در 33 سال خدمت همواره به دنبال کمک به پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهیم بود و تلاش می کنیم تا به منویات و فرامین مقام معظم رهبری جامه ی عمل بپوشانیم، این موضوع سرلوحه کاری همه همکاران موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور است و اکنون که مردم عزیز کشورمان رویکرد مثبتی به بازار سرمایه پیدا کرده اند با هدف کاهش دغدغه آنان و صرفه جویی در وقت آنها تفاهم نامه ایی با شرکت سپرده گذاری صورت گرفت که مقرر شد ثبت اطلاعات و احراز هویت و صدور کد بورسی را در ۳۴۰ شعبه موسسه به هموطنان عزیز ارائه نماییم.

وی افزود برای تکریم بیش از پیش هموطنان هیچگونه کارمزدی بابت عضویت و صدور کد بورسی از هموطنان دریافت نخواهد شد و صرفا هزینه ثبت نام در سجام را پرداخت خواهند نمود.

در خاتمه ایشان ضمن اظهار امیدواری بیان داشتند که خداوند توفیق دهد وظیفه مان را به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نسبت به کسانی که بر ذمه ما حق دارند شهدا و بالاخص شهید بزرگوار سردار سلیمانی به نحو احسن انجام دهیم و از این شهدای بزرگوار مدد و کمک می گیریم تا بتوانیم در کلیه شعب خود به مردم عزیز و گرانقدرمان خدمت رسانی درخور شأن آنها ارائه دهیم.


در ادامه این مراسم فهیمی مدیرعامل سرمایه گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اظهار داشتند که اقبال عمومی نسبت به بازار سرمایه بیشتر شده و این نشان دهنده اعتماد مردم به میهنمان و مملکت اسلامی و مسئولین می باشد که وظیفه ما را سنگین تر نموده است و ما را برای خدمت رسانی به این مردم فهیم مشتاق تر کرده است ایشان افزود در پی دستورات مقام معظم رهبری و مسئولین نظام بر آن شدیم عالی ترین خدمات را در سطح جهانی به مردم ارائه کنیم تا آنها بتوانند در محل کار و منزل از این خدمات استفاده نمایند. در خاتمه ایشان از مساعدت و همکاری موسسه اعتباری ملل تشکرو قدردانی نمودند.


در پایان این مراسم، بهره برداری از این سامانه توسط هر دو مدیرعامل صورت پذیرفت شایان ذکر است ارائه این خدمات از روز شنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه در شعب سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

در این رابطه از کلیه هموطنان عزیز که تا کنون نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام ننموده اند و یا کسانی که ثبت نام بعمل آورده و کد رهگیری مربوطه را در اختیار دارند دعوت می نماییم تا با در اختیار داشتن اوراق هویتی خود به شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه و فرآیند احراز هویت را بدون پرداخت کارمزد تکمیل نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه ملل پول نیوز سامانه سجام بازار سرمایه احراز هویت موسسه اعتباری ملل صدور کد بورسی ثبت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام صنایع بورسی در ۱۴۰۳ پیشرو خواهند بود؟

مسعود مهدیان، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: سازمان بورس در سال ۱۴۰۱ در جهت احیای بورس و رونق بخشی به معاملات دست به اقدامات زیادی زد که از مهمترین آنها می‌توان به بسته ده بندی جهت حمایت از بازار سرمایه اشاره کرد، که تا حدودی توانست تحرکاتی در روند معاملات ایجاد کند. مورد بعدی بحث سهام یار یا همان بیمه کردن سبدسهام با ارزش زیر یکصد میلیون تومان بود که اقدام مناسبی در جهت بازگشت اعتماد به شمار می‌آمد.

وی تصریح کرد:‌همچنین بحث عرضه خودرو در بورس کالا که همواره با کش و قوس‌های فراوان همراه بود و بعد از مدتی عملیاتی شدن و عرضه خودرو با سنگ اندازی‌های شورای رقابت به بن بست رسید و عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد و عملا سازمان بورس نتوانست به این عرضه‌ها ادامه دهد.

تلاش‌ و تصمیمات سازمان بورس در جهت رونق و توسعه بازار

مهدیان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ سازمان بورس تلاش‌ها و تصمیمات دیگری در جهت رونق و توسعه بازار و همچنین نقدشوندگی اتخاد کرد مانند افزایش دامنه نوسان به‌صورت فصلی که به سبب آماده نبودن بستر مناسب بی نتیجه ماند. اما مواردی که نباید نادیده گرفت؛ راه اندازی سامانه توثیق الکترونیکی و مکانیزه سهام، تلاش برای رفع قیمت‌گذاری دستوری صنایع بورسی، پیگری واریز سود‌های رسوب شده، تسهیل در صدور مجوز‌ها و تلاش برای رفع محدودیت‌های معاملاتی و کاهش ۸۰ درصدی مالیات نقل و انتقالات سهام، الزام ناشران به پرداخت سود از طریق سجام و ... است که توانست با این اقدامات فضایی ایجاد کند تا باتوجه به ارزندگی بازار سهام و عقب ماندگی آن نسبت به سایر بازار‌های موازی شاهد ایجاد روند صعودی قوی در انتهای ۱۴۰۱ در بازار سرمایه باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: اما در سال ۱۴۰۲ علیرغم اینکه سازمان بورس در تلاش برای تسهیل گری و پیگیری و گرفتن تصمیمات اثربخش بود، اما ماجرای تأسف بار نیمه‌های اردیبهشت ۱۴۰۲ و مشخص نشدن عاملین سواستفاده بزرگ و سقوط آزاد قیمت‌ها توسط سازمان بورس نمی‌تواند کارنامه خوبی برای این سازمان و شخص رئیس سازمان در سال ۱۴۰۲ رقم بزند. به‌واقع از اردیبشهت ماه تا انتهای سال چنان بی اعتمادی بر بازار حاکم شد که تبعات آن خروج سنگین و مستمر پول حقیقی و همچنین کاهش ارزش معاملات وحتی در برهه‌ای شاهد خروج سنگین پول از صندوق‌های با درآمد ثابت و خروج از بازار بودیم که حاکی از بی اعتمادی کلی سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در بستری متلزلزل است. حتی در نیمه سال باتوجه به افزایش نرخ دلار که یکی از مؤلفه‌های اصلی رشد بازار سرمایه است هم نتوانست منجر به ورود نقدینگی و تحرکات مثبتی در بازار سهام شود و بازار همچنان مسیر نزولی و فرسایشی خود را ادامه می‌دهد.

باید منتظر تصمیم بازارساز در ۱۴۰۳باشیم

مهدیان با اشاره به چشم‌انداز بازار سرمای در سال ۱۴۰۳ توضیح داد: به نظر می‌رسد در سال جدید بازار سرمایه باتوجه به ارزندگی چه از لحاظ بنیادی و چه از لحاظ موقعیت تکنیکالی بتواند تغییر روند مثبتی داشته باشد و شاهد افزایش حجم معاملات و ورود نقدینگی به بازار باشیم، البته در کنار همه این مؤلفه‌ها باید منتظر تصمیم بازارساز مبنی بر اراده آن برای تغییر روند هم باشیم.

وی ادامه داد: به‌نظر در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ باتوجه به شرایط سیاسی-اقتصادی از جمله انتخابات آمریکا و از آنطرف انتظارات تورمی و رشد پایه پولی و به تبع آن افزایش نرخ ارز می‌توان روز‌های سبزتری برای بازار سرمایه متصور بود. ضمن آنکه در رابطه با صنایع پیشرو هم می‌توان به صنایع دلاری محور اشاره داشت و همچنین صنایع کانی‌های فلزی و از بین صنایع ریالی نیز؛ صنعت غذایی، ساختمانی و تک سهم‌های بازیگر محور می‌توانند بازدهی بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری
  • سود ۲۰۰ درصدی به سهامداران این نماد بورسی رسید!
  • خدمات سامانه مودیان
  • کالابرگ فجرانه به ایستگاه سوم رسید
  • طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
  • خبر خوش بورسی | نمادهای شاخص‌ساز بورس، افزایش سرمایه گرفتند
  • ثبت چهار هزار گزارش مردمی در سامانه سجام آذربایجان شرقی
  • کدام صنایع بورسی در ۱۴۰۳ پیشرو خواهند بود؟
  • ثبت چهار هزار گزارش در سامانه سجام آذربایجان شرقی