Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در نامه‌ای به شهردار اصفهان از خدمات و ایثارگری‌های افراد شاغل در شهرداری‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال مرادی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در این نامه خطاب به شهردار اصفهان آورده است:

«بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان شاغل در شهرداری‌ها و همکاران در خط مقدم سلامت و خدمات در این شرایط دشوار که خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده‌اند بوده و از خودگذشتگی و جانفشانی‌ها جلوه‌ای ناب و بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای شهروندان است.

بر خود فرض میدانم تلاش‌های شبانه روزی، سخاوت و مناعت طبع جنابعالی و مجموعه همکاران ارجمندتان که با ایثارگری‌های دلسوزانه و بی وقفه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که در این شرایط دشوار وجود گرانقدر خویش را به خطر انداخته و در این عرصه خدمت می‌کنند، قدردانی کنم، از خداوند متعال برای خادمان واقعی ملت و سرمایه‌های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت دارم.»

کد خبر 422298

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر مجمع کلانشهرها شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی عظیم‌الجثه با قدرت بی‌نظیر و ظرفیت فوق‌العاده (فیلم)



منبع:پیج flightengineers

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بمب‌های آمریکایی در غزه (فیلم) ترسناک‌ ترین لحظات پروازهای هوایی 2024 (فیلم) خورشید گرفتگی کامل از داخل هواپیما (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • هواپیمایی عظیم‌الجثه با قدرت بی‌نظیر و ظرفیت فوق‌العاده (فیلم)
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • تقدیر مجمع کلان‌شهرهای ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • تأمین ۵ درصد از انرژی مورد نیاز شهرداری‌ها از انرژی تجدید پذیر