Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:21:05 GMT

‌فرمانده جدید انتظامی استان قم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۶۰۴

‌فرمانده جدید انتظامی استان قم منصوب شد

با حکم فرمانده ناجا، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میر فیضی به سمت فرمانده انتظامی استان قم منصوب شد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با حکم سردار اشتری فرمانده ناجا، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میر فیضی به سمت فرمانده انتظامی استان قم منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قم:‌ کوچک‌ترین مشکل سوءامنیتی در قم نداشتیم‌فرمانده انتظامی قم: از ورود 3000 خودروی غیربومی به قم ممانعت شد/97 درصد اصناف قم تعطیل هستند+فیلمفرمانده انتظامی قم: اراذل‌واوباش یا اصلاح‌شده یا قم را ترک کنند؛ حواشی هتل خورشید صحت ندارد‌

به گزارش تسنیم، سردار میر فیضی پیش‌تر فرمانده انتظامی استان مازندران و سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم بودند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قم انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 745862

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد