Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@12:20:26 GMT

پذیرش ۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۰۰۹

پذیرش ۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه

میثم حجتی پور گفت: ۵۴ بیمار سرپایی با علائم مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان شهدا پذیرش شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  میثم حجتی پور در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۴ زن باردار مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت معصومه پذیرش شدند که سه مورد از آنها عمل سزارین را انجام دادند که البته نتیجه آزمایش هر سه نفر منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین سه زن باردار به دلیل دارا بودن علائم شدید بیماری کرونا به مرکز گلستان اعزام شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و مشکلات ۱۱۵ در انتقال بیماران به بیمارستان‌های تخصصی هماهنگی‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی انجام شد و مادران مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های دانشگاهی انتقال پیدا کردند.

حجتی پور گفت: در مجموع دو بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان حضرت معصومه بستری شد که یکی به بیمارستان گلستان منتقل و دیگری نیز ترخیص شد با این حال نتیجه آزمایش هر دو منفی اعلام شد.

این مسئول بیان داشت: همچنین پنج بیمار سرپایی با علائم کووید ۱۹ به بیمارستان شهدا مراجعه کردند که در نهایت به بیمارستان‌های دانشگاهی نظیر فارابی و گلستان اعزام شدند و سه بیمار مشکوک نیز در بیمارستان شهدا بستری شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدا تاکنون شاهد ابتلای ۶ نفر از همکاران بخش درمان تأمین اجتماعی شامل یک پزشک، یک مدیر بیمارستان، دو پرستار، یک کارمند داروخانه و یک نیروی خدماتی بخش اورژانس به ویروس کرونا بودیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در مجموع ۵۴ بیمار سرپایی با علائم مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان شهدا پذیرش و به بیمارستان‌های گلستان و فارابی منتقل شدند.

این مسئول بیان داشت: خدمات جراحی، بستری، سرپایی و… همانند قبل در بیمارستان حضرت معصومه و شهدا در حال ارائه است اما با توجه به اضطرابی که همچنان در میان مردم دیده می‌شود شمار مراجعین پایین است.

حجتی پور بیان کرد: با توجه به مراقبت‌های ویژه در بیمارستان حضرت معصومه آمادگی خود را برای انجام زایمان‌های دیگر مادران باردار در این بیمارستان را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردیم و در حال حاضر نیز ۱۰ درصد موالید استان در بیمارستان حضرت معصومه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان حضرت معصومه بیمارستان شهدا حجتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه بهمن با بیان اینکه پیگیری برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه در سال جاری  پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال حداقل دو شرکت کرمانشاه را در بورس پذیرش کنیم و دو شرکت پروژه نیز از طریق پذیره‌نویسی در بازار سرمایه تامین مالی شود.

وی اظهار کرد: به علاوه در تلاشیم امسال با اقداماتی که صورت گرفته، طرح‌های کوچک کرمانشاه بتوانند از سکوی تامین مالی استفاده کنند

محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : سال گذشته بعد از ۱۵ سال شاهد پذیرش شرکت‌های جدیدی از استان در بازار سرمایه بوده‌ایم

 وی این شرکت‌ها را شامل ذوب آهن بیستون، مانیزان و یک شرکت دانش‌بنیان اعلام کرد و افزود: به علاوه سال گذشته برای اولین بار شاهد پذیره‌نویسی و تامین مالی شرکت سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای بودیم

. به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، در حال حاضر تعداد شرکت‌های استان کرمانشاه که در بازار سرمایه حضور دارند ۹ شرکت شامل پنج شرکت در بورس، سه شرکت در فرابورس و یک شرکت در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای است. . مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به وضعیت معاملات بازار سرمایه کرمانشاه در سال گذشته داشت و گفت: در این سال ارزش مجموع معاملات بورس و فرابورس به حدود هشت هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است. بهمن این میزان کاهش ارزش معاملات را با توجه به شرایط بازار طبیعی دانست و ادامه داد: از این میزان معاملات پنج هزار میلیارد تومان ارزش معاملات فروش و سه هزار میلیارد تومان ارزش معاملات خرید بود. وی از ایجاد ۷۸ هزار کد معاملاتی جدید در سال گذشته در کرمانشاه خبر داد و گفت: مجموع کد‌های معاملاتی کرمانشاه در حال حاضر به یک میلیون و ۳۹۰ هزار کد رسیده است

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود