Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@02:02:09 GMT

فیلم یک آن زندگی در البرز ساخته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۴۶۶

فیلم یک آن زندگی در البرز ساخته شد

فیلم کوتاه " یک آن زندگی" با موضوع کرونا، توسط نویسنده و کارگردان البرزی با هدف قدردانی از خدمات کادر پزشکی و درمانی کشور ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی» اظهار کرد: زحمات کادر درمان در این برهه حساس با هیچ‌چیزی قابل جبران نیست و ما برای بیان این زحمات از تأثیرگذارترین شیوه استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صاحبکاری افزود:  با توجه به اینکه تمام برداشت‌های این فیلم در محیط بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه صورت گرفت کار کردن برای بازیگران و عوامل فیلم همواره با استرس همراه بود.

وی با اشاره به داستان این فیلم،  بیان داشت : «یک آن زندگی» روایتی از ابتلای دختری به نام سارا به بیماری کرونا است که از زنده‌بودن خود قطع امید کرده و طی اتفاقاتی که در بیمارستان برای وی رخ می‌دهد امید خود را مجددا به دست می‌آورد.

صاحبکاری گفت: کرونا تجربه خوبی بود و به ما نشان داد باید برای همه زمان‌ها ضمن رعایت توصیه‌ها، ایمان و توکل خود را به خدا فراموش نکنیم.

این کارگردان  در پایان از تمام کسانی که درتهیه این فیلم یاری گر بودند به ویژه مدیریت و پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: تجربه روزهای خانه‌نشینی و فداکاری کادر پزشکی کشور باید برای آیندگان به‌عنوان یک گنجینه حفظ شود و ما برای این مهم فیلم کوتاهی تولید کردیم که به قشر زحمت‌کش و بی‌ادعای درمان تقدیم می‌کنیم.

 گفتنی است این فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی حمید قدمگاهی در پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری از شبکه اول سیما پخش شد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مجید صاحبکاری - تهیه‌کننده: حمید قدمگاهی – مشاور کارگردان: اسدالله صاحبکاری – دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رضا ملاحسینی – دستیار تهیه: مصطفی شهیدی – مجری طرح: حسین کمر روستا (موسسه فرهنگی هنری شهر سایه) – مدیر تولید: مهدی امیری مطلق – تدوین و صداگذاری: محمد بصیری – مدیر تصویربرداری: یوسف سلیمی – نورپردازی: مصطفی کمال پور - صدابردار: علی کاظمی نژاد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه کروناویروس کرونا در البرز یک آن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود

وزیر بهداشت در جریان بازدید از پروژه‌های درحال ساخت استان تهران از ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران با پیشرفت ۸۰ درصدی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی امروز از پروژه‌های درحال ساخت بیمارستان سوختگی تهران، بیمارستان نوین شریعتی، عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه 22 تهران و پروژه درحال ساخت بیمارستان امام‌خمینی(ره) اسلامشهر بازدید کرد.

ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی تهران که به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال ساخت است، گفت: به دلیل بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات تخصصی سوختگی، این پروژه، در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه در سال 91 آغاز شده و در شروع دولت مردمی به پیشرفت حدود 62 درصدی رسیده بود و درحال حاضر با توجه به اولویت گذاری وزارت بهداشت به پیشرفت 80 درصدی رسیده است.

وجود 350 بیمارستان با عمر بالای 25 سال در کشور/ پروانه "بیمارستان گاندی" تمدید نشده بود

وزیر بهداشت گفت: در این بیمارستان با پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش های درمانی و جراحی، سوختگی‌های شدید قابل درمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های سوختگی باید دارای شرایط عاری از میکروب و تهویه هوای مناسب باشند، تصریح کرد: در این پروژه مجهز، استانداردهای لازم برای بیمارستان سوختگی درنظر گرفته شده و جدیدترین تکنیک‌های ترمیم زخم مانند سلول‌های بنیادی در این مرکز قابل انجام است.

عین‌اللهی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ساخت و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است، گفت: قسمت‌های اصلی تا 98 درصد پیشرفت داشته و طبقات بالاتر روبه اتمام است؛ امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص، بتوانیم گامی دیگر در مسیر خدمت به مردم برداریم.

بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان نوین شریعتی

در ادامه، وزیر بهداشت از روند ساخت پروژه بیمارستان نوین شریعتی که به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران در غرب تهران درحال ساخت است، بازدید کرد؛ بیمارستان هزار تختخوابی نوین شریعتی، یک بیمارستان راهبردی برای استان‌های تهران و البرز به شمار می‌رود که می‌ تواند نقش مهمی در خدمات رسانی به ویژه در زمان بروز بحران ایفا کند.

عین‌اللهی در ادامه بازدید از پروژه‌های سلامت، از عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه 22 تهران و بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) اسلامشهر که با پیشرفت فیزیکی 90 درصد آماده شده است نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»