Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@01:01:13 GMT

توافق بارسلونا و اینتر برسر انتقال لائوتارو به نوکمپ

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۵۷۶

توافق بارسلونا و اینتر برسر انتقال لائوتارو به نوکمپ

بر اساس ادعای یک رسانه اسپانیایی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر پیوستنش به بارسلونا قطعی است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انشار گزارشی مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و اینتر برسر انتقال لائوتارو مارتینس به جمع آبی‌واناری‌ها در ازای پرداخت 60 میلیون یورو از جانب کاتالان‌ها و انتقال همزمان دو بازیکن بارسا به این تیم ایتالیایی، به توافق رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه گزارش داد، ایوان راکیتچ و ساموئل اومتیتی دو بازیکنی هستند که احتمال وارد شدن آنها به این معامله هست، این در حالی است که کارلس آلنا و نلسون سمدو هم گزینه‌های احتمالی برای معاوضه شدن با لائوتارو مارتینس هستند.

مارتینس 22 ساله با درخششی که این فصل در اینتر داشته، نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است، اما در این بین بارسا علاقه بیشتری به جذب این مهاجم آرژانتینی دارد.

میلیتو: بازی در بارسلونا کنار مسی فرصتی عالی برای لائوتارو است

لائوتارو که این فصل در 31 بازی از رقابت‌های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، تا پایان ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد باشگاه اینتر است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان بارسلونا اینترمیلان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند