Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری فلسطین [وفا]، انجمن اسرای فلسطینی امروز سه‌شنبه اعلام کرد اشغالگران اسرائیلی از ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۶۰۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده اند.

این انجمن افزود: علیرغم ادامه شیوع ویروس کرونا، اشغالگران همچنان به بازداشت‌ها ادامه می‌دهند و ساکنان قدس را با شیوه‌های مختلف در معرض سرکوب قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله بامداد امروز ۱۳ شهروند فلسطینی ساکن قدس و از جمله بلال النتشه، دبیرکل کنگره مردمی ملی قدس و مدیر دفتر معاذ الأشهب و همچنین عماد عوض را بازداشت کردند. اشغالگران همچنین رانیا حاتم، مصطفی ابوزهره، جاد الغول و تامر عبیدات روزنامه نگار را بازداشت کردند.

این منبع همچنین از بازداشت شش شهروند فلسطینی ساکن شهرک العیساویه خبر داد. انجمن اسرای فلسطینی اعلام کرد طی سال جاری میلادی عدنان غیث، استاندار قدس و فادی الهدمی، وزیر امور قدس بازداشت شدند. بازداشت‌ها در قدس در مقایسه با استان‌های دیگر بیشتر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما بخش تصویری میدل ایست آی در مصاحبه‌ای اعلام کرد وزارت بهداشت غزه می‌گوید اسرائیل، اعضای بدن فلسطینی‌های کشته شده را به سرقت می‌برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر اشرف القدره، این اولین بار نیست که ما مطلع می‌شویم اشغالگران اسرائیلی اعضای بدن شهدای (فلسطینی) را جدا می‌سازند و به سرقت می‌برند. آن‌ها این اعضا را به جای دیگری منتقل می‌کنند و سپس اجساد را به نوار غزه می‌آورند و به ساکنان آنجا تحویل می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در این باره که اسرائیلی‌ها با اعضا بدن این شهدا چه می‌کنند؟ گفت: اشغالگران اسرائیلی به هر منطقه و مکانی که وارد می‌شوند دست به کشتار و قتل العام جمعی می‌زنند و سپس این اجساد را به منطقه‌ای نامعلوم در اسرائیل می‌برند و اعضای این اجساد را می‌دزدند؛ و همچنین تحقیقاتی مرتبط با آزمایش‌هایی در خصوص دی. ان. آ؛ و امثال آن انجام می‌دهند. سپس آن‌ها این اجساد را به نوار غزه باز می‌گردانند. اما آن‌ها متاسفانه این اجساد را به صورت متلاشی شده و یا با اعضای به سرقت رفته باز می‌گردانند.

القدره افزود: ممکن است اعضای به سرقت برده شده توسط رژیم اشغالگر فلسطین در تحقیقات علمی و کار‌های دیگری مورد استفاده قرار گیرد. خوب آنچه ما را در خصوص تحویل این اجساد نگران کرده است و باید اسرائیل در خصوص آن در مجامع بین المللی رسوا شود این است که هزاران تن از این اجساد هنوز قابل شناسایی نیستند. ما امروز راجع به ۳۴ هزار جسدی که سخن می‌گوییم آن‌هایی هستند که به بیمارستان منتقل شده اند، اما ما از طرف اسرائیل اجسادی دریافت می‌کنیم که قابل شناسایی نیستند؛ بنابراین ما با شمار اجسادی سرکار داریم که آن‌ها را دریافت می‌کنیم و به خاک می‌سپاریم و ما به عموم اعلام می‌کنیم که ما این اجساد را از اشغالگران یا صلیب سرخ یا دفتر هماهنگی فلسطین دریافت کرده ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: شاید ۸۰ تا صد جسد در هر دفعه دفن می‌شود؛ بنابراین این اجساد بدون نام و نشانشان و بدون این که خانواده‌های آن‌ها بتوانند آن‌ها را شناسایی کنند دفن می‌شوند. با در نظر گرفتن سرنوشت هزاران نفری که مفقود هستند و آن‌هایی که در غزه شهید شده اند این مساله باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع در نوار غزه می‌شود؛ بنابراین ما کاملا با شرایط رنج آور و سختی درخصوص فلسطینیان ساکن غزه روبرو هستیم خصوصا زمانی که آن‌ها در مورد سرنوشت فرزندان خود بی خبر هستند. آنها نمی‌دانند فرزندانشان به قتل رسیده اند یا توسط اشغالگران اسیر شده اند؛ بنابراین سازمان‌های بین المللی نخست باید سرنوشت این مفقودان و اسرای اسیر شده به دست اشغالگران اسرائیلی را آشکار کنند و بعد با ایجاد کمیته‌های بین المللی در خصوص جنایات جنگی اشغالگران اسرائیلی تحقیق کنند.

القدره افزود: آنچه رخ داده، در حین انجام جنایات آن ها، مخفی و پوشیده مانده است. معلوم نیست این افراد توسط جوخه مرگ به قتل رسیده اند یا در حین شکنجه یا در حین انجام انواع مختلف جنایات، جان خود را از دست داده اند. اشغالگران این جنایات را در منطقه مسکونی انجام می‌دهند؛ بنابراین کاری که اشغالگران اسرائیلی با گور‌های جمعی انجام می‌دهند هدفش این است این جنایات را مخفی کنند و از عدالت جامعه جهانی فرار کنند. به همین دلیل تلاش‌ها برای کشف گور‌های جمعی تسریع شده است.

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس
  • حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • عقب‌نشینی مفتضحانه اشغالگران از «نور شمس»/ ۱۴ شهید و ده‌ها زخمی
  • عقب‌نشینی مفتضاحانه اشغالگران از «نور شمس»/ ۱۴ شهید و ده‌ها زخمی