Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان فارس در جریان بازدید از زندان عادل آباد شیراز ضمن شنیدن مشکلات زندانیان با بررسی تقاضای ۷۱ نفر از مددجویان، دستورات لازم برای آزادی آنان با سپردن تأمین وثیقه مناسب را صادر کرد. تاریخ انتشار: 15:51 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۳۶۱

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین موسوی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی شیراز با حضور در بند‌های مختلف این زندان با مددجویان دیدار و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری فارس ضمن بررسی مشکلات زندانیان در راستای حفظ حقوق شهروندی از نزدیک امکانات بهداشتی در اختیار مددجویان را بررسی و در جریان اقدامات زندان در اجرای بخشنامه‌های ریاست  قوه قضاییه و اعطای تسهیلات به زندانیان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه اجرای مناسب بخشنامه‌های اخیر زمینه کاهش جمعیت کیفری زندانیان را فراهم ساخته است گفت: بخش عمده‌ای از زندانیان آزاد شده با اعطای آزادی‌های مشروط، مرخصی‌های پایان حبس و تعلیق مجازات به زندان بازگشت نخواهند داشت و این امر باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی در درون زندان‌ها را فراهم می‌سازد.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه از کارگاه تولید ماسک و منسوجات زندان نیز دیدار و از نزدیک در جریان تغییر خطوط تولید این کارگاه به تولید ماسک قرار گرفت.    بیشتر بخوانید: 

  آزادی ۱۸۹ زندانی غیرعمد استان فارس در اسفندماه ۹۸

گفتنی است در جریان این بازدید رئیس کل دادگستری فارس ضمن استماع مشکلات زندانیان با بررسی تقاضای ۷۱ نفر از مددجویان دستورات لازم در راستای فراهم سازی زمینه آزادی آنان با سپردن تأمین  وثیقه مناسب را صادر کرد.

   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری فارس آزادی زندانیان کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان

امیر طهماسبی گفت: با فرهنگ‌سازی لازم و جلب مشارکت پرسنل کادر و وظیفه جمعی یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان در ماه مبارک رمضان پیرامون کمک به جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان و همچنین مشارکت در پویش سهم من ۴۰، برابر اعلام یگان‌های تابعه، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک توسط این نیرو‌ها جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون چندین نوبت برنامه‌های جمع‌آوری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش‌های سهم من ۴۰، نذر رهایی بسیج و همچنین جشن گلریزان در استان فارس برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند