Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  از یاسوج سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع ۸۰جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، ۷ مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شد.

وی اذعان داشت: ۲بیمار مرد و ۴ بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و ۱ بیمار زن در شهرستان دنا شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به ۵۲۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: ۶ نفر از این بیماران با موارد مثبت در ارتباط بوده و از خوشه های قدیمی هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه جدی مردم به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، ابراز داشت: ساده انگاری ویروس کرونا عواقب احتمالی زیادی را به همراه دارد.

وی یادآور شد: مشخص نیست که آیا دما و آب و هوا می‌تواند روی انتشار کرونا تأثیرگذار باشد یا خیر. برخی از ویروس‌های دیگر مانند سرماخوردگی عمومی و آنفلوانزا در فصل سرما منتشر می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که امکان بیمار شدن با این ویروس‌ها در ماه‌های دیگر وجود ندارد.برای مثال در استانهای گرمسیری مانند خوزستان و هرمزگان که در روزهای اخیر هوا گرم شده است نیز روزانه موارد مثبت زیادی از کرونا ویروس شناسایی می شوند. بنابراین ضروری است مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و به تذکرات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی توجه نمایند.

۴۸

کد خبر 1384927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

جاوید بخت تاکید کرد: نیرو‌های منابع طبیعی در ۱۵ گلوگاه ثابت و سیار در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت، بویراحمد، بهمئی، لنده و دنا از کوچ پیش از موعد عشایر جلوگیری می‌کنند.

وی با ابراز گلایه از عشایر استان‌های همجوار به دلیل کوچ زودهنگام به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه عشایراستان‌های خوزستان و بوشهر مصوبات ستاد کوچ را نادیده می‌گیرند و با کوچ زودهنگام مراتع استان را تخریب می‌کنند.

جاوید بخت اضافه کرد: با توجه به شرایط دمایی، اقلیم مناسب و علوفه کافی در استان‌های همجوار، لزومی ندارد دامدار کوچ پیش از موعد داشته باشد.

وی از مسولان متولی در استان‌های همجوار خواست با تدابیر ممکن و با در اختیار گذاشتن نهاده‌های لازم برای عشایر، مانع کوچ زودهنگام آنها به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد شوند.

استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک ایل راه بزرگ در مسیر کوچ بهاره استان‌های همجوار واقع شده است و همه ساله بخاطر این موضوع، خسارت زیادی به مراتع آن وارد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است