Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کامرانی ظهر امروز در دیدار خیّران دانشگاه‌ساز شهرستان بندرلنگه، وجود آنان را نوعی نعمت الهی برشمرد که با هدف خدمت به خلق و یاری رساندن به جامعه تلاش می‌کنند و در این راه هیچ چشم‌داشتی جز رضای خدا ندارند.

وی اظهار کرد: «کمک خیّران را نباید فقط در قالب کمک‌های مادی به نیازمندان دسته‌بندی کرد؛بلکه سرمایه‌گذاری معنوی آنان در کارهای خیر ماندگارتر و دارای ارزش و اعتبار بالاتری بوده که ساخت دانشگاه، مدرسه، بیمارستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نوعی کمک به جامعه و بشریت است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان پیشنهاد کرد که مجمع خیّران دانشگاه‌ساز با فعالیت در حوزه آموزش عالی استان هرمزگان و مسئولیت محمود صباحی‌زاده تشکیل شود.

شیخ غلام دیوان امام جمعه اهل سنت بندر دیوان شهرستان بندرلنگه نیز در این دیدار به نمایندگی از خیّران و معتمدان آن منطقه، آمادگی خود را برای کمک به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه اعلام کرد و گفت: «در این راستا از هیچ کوششی برای احیا و فراهم کردن بستر توسعه علمی دریغ نمی‌کنیم و می‌توانیم در توسعه علمی و پژوهشی نیز نقش‌آفرین باشیم.»

انتهای پیام/

82 / 167 دانشگاه آزاد احسان کامرانی خیران دانشگاه ساز محمود صباحی زاد واحد بندرلنگه شیخ دیوان غلام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد احسان کامرانی واحد بندرلنگه دانشگاه ساز خی ران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، زنجیره مردمی دیار علویان ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی استان مازندران در حمایت از عملیات تاریخی وغرور آفرین وعده صادق و طرح نور برگزار خواهد شد   محل‌های تشکیل زنجیره انسانی مردم مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق بدین شرح است بهشهر: شبه جزیره میانکاله نکا: ساحل آزاد نکا ساری: ساحل فرح آباد میاندورود: ساحل آزاد میاندرود  بابلسر: سراسر سواحل بهنمیر و بابلسر جویبار: ساحل آزاد جویبار فریدونکنار: ساحل شهرستان (ورودی‌ها پارک لاله، پلاژ شهرداری و پل میلاد) نوشهر: نوار ساحلی سیاهرود تا صلاح الدین کلا، نوار ساحلی مزگاه تا بندر نوشهر و نوار ساحلی سیسنگان تا انارور  محمودآباد:از ساحل روستای دریاسر تا ساحل روستای خشت سر نور: سواحل شهر‌های نور (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) رویان (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) ایزد شهر (ورودی از گلسار ۶۵) چالوس: ساحل رادیو دریا عباس آباد: پلاژ سلمان شهر و ساحل امرج کلا عباس آباد تنکابن: ساحل دریا رامسر: سواحل بخش مرکزی و دالخانی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بندرلنگه
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • راز عجیب و غریب ‌چگونه تشکیل شدن ماه فاش شد