Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:49:54 GMT

زمینه آزادی 71 زندانی توسط رئیس کل دادگستری صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۳۶۷

زمینه آزادی 71 زندانی توسط رئیس کل دادگستری صادر شد

در دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس از زندان عادل‌آباد شیراز، تقاضای 71 نفر از زندانیان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل روابط‌عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام‌ موسوی در حاشیه دیدار از زندان مرکزی شیراز با حضور در بندهای مختلف این زندان با مددجویان دیدار کرد و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار رئیس کل دادگستری فارس ضمن استماع مشکلات زندانیان، با بررسی تقاضای 71 نفر از مددجویان دستورات لازم را در راستای فراهم‌سازی زمینه آزادی آنان با سپردن تأمین مناسب صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای مناسب بخش‌نامه‌های اخیر زمینه کاهش جمعیت کیفری زندانیان را فراهم ساخته است، گفت: بخش عمده‌ای از زندانیان آزادشده با اعطای آزادی‌های مشروط، مرخصی‌های پایان حبس و تعلیق مجازات، به زندان بازگشت نخواهند داشت و این امر افزایش کیفیت خدمات‌رسانی در درون زندان‌ها را فراهم می‌سازد.

موسوی ضمن بررسی مشکلات زندانیان در راستای حفظ حقوق شهروندی، از نزدیک امکانات بهداشتی در اختیار مددجویان را بررسی کرد و در جریان اقدامات زندان در اجرای بخش‌نامه‌های ریاست معظم قوه قضائیه و اعطای تسهیلات به زندانیان قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه از کارگاه تولید ماسک و منسوجات زندان نیز دیدار کرد و از نزدیک در جریان تغییر خطوط تولید این کارگاه به تولید ماسک قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز آزادی زندان رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اولین جلسه مراکز مهر خانواده در محل دادگستری باحضور اصغر حمیدی رئیس دادگستری و اکرم عالی مسلک رئیس بهزیستی به اتفاق کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی و دادگستری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی شورای اجتماعی کشور به دادگستری تشکیل شد.


عالی مسلک ، رئیس بهزیستی سلماس گفت: در این جلسه کارشناس پیشگیری بهزیستی گزارش جامعی از عملکرد خود درخصوص مرکز مهر خانواده در سال ۱۴۰۲ ارایه و برنامه های ابلاغ شده مربوط به ‌پشتیبانی و استمرار فعالیت مراکز ملاقات فرزندان طلاق موضوع تبصره ذیل ماده ۴۱قانون حمایت خانواده و آیین نامه اجرایی آن بحث و تبادل افکار و برنامه مدون تدوین شد.


در ادامه جلسه در مسائل مربوط به تامین هزینه‌های مصرفی و تجهیزات مرکز و نیز وسایل مورد نیاز مطرح و ریاست دادگستری با تامین آنها موافقت کرد .

 

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل