Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:04:17 GMT

دستگیری مامور قلابی در هفت چنار

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۳۷۸

دستگیری مامور قلابی در هفت چنار

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری یک مامور نما خبر داد و گفت: متهم با معرفی خود به عنوان پلیس از شهروندان اخاذی می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ هادی زمانیان، در این رابطه اعلام کرد : در یک ماه اخیر تعدادی از شهروندان به کلانتری هفت چنار مراجعه کرده و اعلام کردند فردی که خود را از معاونین کلانتری 111 هفت چنار معرفی کرده است اقدام به اخاذی و دریافت وجوهاتی از شهروندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : مشخصات این شخص از شهروندان دریافت شده و دستگیری این فرد در دستور کار قرار می گیرد تا اینکه صبح امروز یک شهروند به ایستگاه پلیس کلانتری مراجعه کرده و اعلام می کند که یک نفر از پرسنل کلانتری با یک نفر در پارک محله درگیر شده است. بلافاصله مسئول ایستگاه انتظامی در محل حاضر شده و مشخص می شود فردی که از عوامل انتظامی نیست یک دستگاه بی سیم در دست دارد و با یک نفر از شهروندان درگیر شده است.

این مقام انتظامی گفت : هر دو نفر به کلانتری منتقل می شوند و در محل کلانتری علت درگیری از هر دو نفر به صورت مجزا پرسیده می شو. شهروند درگیر اعلام می کند که نفر دوم خود را مامور کلانتری معرفی کرده است و بابت انجام کاری باید مبلغی به او پرداخت کنم و به نحوی در ازای عدم بازرسی از او طلب رشوه کرده است و در پی عدم این کار با وی درگیر شده و قصد داشته ام تا با 197 تماس بگیرم که شخص مذبور مانع شد و در حین درگیری نیز خود را مامور اطلاعات کلانتری معرفی کرد.

رئیس کلانتری111 هفت چنار اظهار کرد : فرد مامورنما مورد بازجویی قرار گرفت و از وی یک دستگاه بی سیم از وی کشف شد که بوسیله آن خود را مامور کلانتری معرفی کرده و در بازجویی ها مشخص شد که از ماه گذشته خود را مسئول اطلاعات کلانتری 111 معرفی کرده و از این طریق اقدام به اخاذی کرده است.

او افزود: 5 تن از شهروندان این شخص مامورنما شاکی بوده و در مجموع مبلغ 40 میلیون ریال اخاذی کرده است.

این مقام پلیسی به شهروندان توصیه می شود: چنانچه شخصی خود را با لباس شخصی و یا لباس انتظامی مامور معرفی کرد حتما از وی کارت شناسایی درخواست کنند چنانچه از ارائه کارت شناسایی ممانعت کرد سریعا با سامانه پلیسی 110 تماس گرفته و یا با مرکز فوریت های بازرسی 197 تماس گیرند تا کارشناسان پلیس به سرعت در محل حاضر شده و مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس حوادث مامور قلابی معرفی کرده هفت چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!

با دستگیری 3 متهم یک پرونده جنایی ماجرای قتل 30 هزار تومانی در کباب فروشی لو رفت. 

به گزارش خراسان، شب بیست وهشتم فروردین نزاعی هولناک در کبابی هاشمیه بولوار رسالت مشهد،هنگامی رخ داد که جوانی حدود24 ساله برای صرف کباب وارد کباب فروشی شد اما با ادعای طلب 30 هزار تومانی با پسر مرد کباب فروش به مشاجره پرداخت.

این مشاجره لحظاتی بعد با ورود عموی جوان مشتری به نزاعی هولناک کشید و چند نفر از طرفین به درگیری خونینی پرداختند .دراین میان جوان 24 ساله با وارد آمدن ضربه جسم سخت به ناحیه سر نقش بر زمین شد و نفس هایش به شماره افتاد.

دقایقی بعد این جوان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت و تحت درمان قرارگرفت اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و او چندین ساعت بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت جسم سخت جان خود را از دست داد.

در حالی که خورشید بیست و نهم فروردین بر آسمان شهر می تابید،قاضی «محمود عارفی راد»برای بررسی این ماجرای جنایی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شد ودستورات ویژه ای را برای دستگیری عاملان این نزاع مرگبار به گروه تخصصی کلانتری خواجه ربیع مشهد صادر کرد.

با این دستورات قضایی بی درنگ،تحقیقات آغاز و مشخص شد که نزاع مذکور به دلیل ادعای طلب 30 هزار تومانی مشتری از پسر کباب فروش رخ داده است ،این بود که گروه عملیاتی با نظارت مستقیم سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع)و با بهره گیری از تجربیات قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد،وارد عمل شدند و روز گذشته 3 متهم این پرونده جنایی را دستگیر کردند.

در همین حال قاضی ویژه قتل عمد مشهد با تقدیر از عملکرد سریع و قاطع نیروهای عملیاتی کلانتری خواجه ربیع و به ویژه ستوان یکم خدادادی(افسرتجسس)که به دستگیری عاملان این نزاع مرگبار انجامید گفت:در مراحل اولیه تحقیقات،ادعاهایی در ارتباط با استفاده از چاقو یا چوب در نزاع مذکور مطرح شده است. قاضی عارفی راد تصریح کرد: انگیزه وقوع نزاع هم طلب 30 هزار تومانی مشتری کبابی بیان می شود اما هنوز تحقیقات تخصصی در این باره صورت نگرفته است وبررسی ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان