Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:58:03 GMT

تصویر مچ‌بند شیائومی Mi Band 5 فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۴۳۳

تصویر مچ‌بند شیائومی Mi Band 5 فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی در ساخت گوشی‌های هوشمند بسیار معروف است، اما نباید مچ‌بند‌های هوشمند محبوب آن را فراموش کنیم. اکنون افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از این گجت پوشیدنی استفاده می‌کنند. به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل بعدی این گجت جذاب در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشای تصویری از نسل بعدی مچ‌بند شیائومی

بررسی کردن تصویر افشا شده یک محصول عموما کار آسانی نیست، زیرا در مرحله اول ما از صحت آن مطمئن نیستیم. به تازگی یکی از افشاگران دنیای فناوری در صفحه شخصی خود پستی حاوی یک تصویر از Mi Band 5، نسل جدید مچ‌بند‌های شیائومی منتشر کرده است. این منبع ادعا می‌کند این تصویر فاش شده درست است و به این گجت تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: عینک‌ حرارتی T1 ؛ جدیدترین اختراع دانشمندان برای مقابله با ویروس کرونا

شیائومی به طور کلی از این که در معرض دید رسانه‌ها باشد خوشنود می‌شود. اخیرا نیز علاوه بر افشای اطلاعات Mi Band 4C ارزان قیمت، اتهاماتی مبنی بر وجود در پشتی در گوشی‌های آن و ارسال اطلاعات کاربران به سرور خارجی به شیائومی وارد شده است.

طراحی جذاب و زیبای Mi Band 5

از این مسئله که بگذریم باید به تصویر فاش شده که ادعا می‌شود متعلق به Mi Band 5 است بپردازیم. در این تصویری که ما مشاهده می‌کنیم، طراحی دستگاه فوق‌العاده است. یک صفحه نمایش رنگی با حاشیه‌های نازک که گوشه‌های گرد دارد. یک بخش عجیب دایره‌ای مشکی رنگ نیز در انتهای این مچ‌بند وجود دارد.

نظر کاربران درباره تصویر فاش شده از نسل بعدی مچ‌بند شیائومی

کاربران در توئیتر، به دو دسته تقسیم شده‌اند که عده‌ای مخالف و عده‌ای موافق صحت تصویر هستند. آن دسته از کاربرانی که معتقدند تصویر منتشر شده واقعی نیست چند دلیل دارند. یکی از دلایل آن‌ها پیدا نشدن آی‌دی درون تصویر در شبکه اجتماعی چینی Weibo است. همچنین به نظر آن‌ها رزولوشن تصویر نیز قابل بحث است. به نظر می‌رسد که تصویر مچ‌بند شیائومی نسبت به پس‌زمینه دارای رزولوشن پایین‌تری است که این مسئله می‌تواند نشان دهد این یک تصویر ویرایش شده در فتوشاپ است.

اگر تصویر منتشر شده واقعی باشد، مطمئنا به زودی اطلاعات بیشتری از این گجت پوشیدنی در فضای مجازی منتشر می‌شود، اما اگر تقلبی باشد به سرعت فراموش می‌شود. در نتیجه فعلا نیازی به بررسی بیش از اندازه آن نیست، زیرا زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، نماهنگ «فصل همدلی» به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی، با صدای قاسم افشار و شعری از ندا شامحمدی و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی در معاونت فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش (اداره هنری و سینمایی ) تهیه و منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • ببینید | نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)