Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:00:06 GMT

گردنبند قاپی در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۵۷۲

گردنبند قاپی در شمال تهران

رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری موتورسواری جوان با 60 فقره سرقت خبر داد و گفت: سارق به قصد طلاقاپی به شهروندان نزدیک و زمانی که با طلاجات بدلی مواجه می شد کیف، ساعت و یا موبایل شهروندان را سرقت می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "علیرضا علیزاده" گفت: با وقوع چندین فقره سرقت گردنبند و موبایل قاپی توسط راکب موتورسیکلتی با پلاک انتظامی پوشانده شده ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و تعداد گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: شامگاه چهارده اردیبهشت ماه گشت انتظامی کلانتری 101 تجریش در حال کنترل و گشت زنی در حوالی میدان تجریش بودند که مشاهده کردند، موتورسواری با نزدیک شدن به عابرانی که در عرض خیابان در حال عبور بودند، موجب رعب و وحشت آنان می شود.

رئیس کلانتری 101 تجریش افزود: بلافاصله ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت وی را متوقف و راکب آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از بازرسی در داخل جیب این فرد یک زنجیر 30 گرمی از جنس طلا و یک قبضه سلاح سرد کشف شد ، تصریح کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی گفت: با حضور متهم در کلانتری ماموران انتظامی در بررسی پرونده های تشکیل شده دریافتند که مشخصات این فرد و دو رقم آخر پلاک انتظامی موتورسیکلتش با متهم تعدادی از پرونده های تشکیل شده با موضوع گردنبند قاپی و موبایل و یا کیف قاپی در کلانتری تطابق دارد.

وی در این خصوص توضیح داد: تعدادی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند، گوشی همراهشان و جواهرات آنان توسط موتورسواری جوان که شماره انتظامی موتورسیکلت آنان با قفل و زنجیر پوشانده شده بود و تعدادی از ارقام پلاک قابل خواندن نبود، سرقت شده است.

سرهنگ علیزاده اظهار کرد: با توجه به شباهت ظاهری متهم دستگیر شده و گزارش شهروندان مشخص شد، فرد دستگیر شده همان سارق جواهرات و گوشی همراه و ... شهروندان است. در پی وجود این شباهت ها تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد و شاکیان برای شناسایی سارق به کلانتری دعوت شده و مال باختگان این فرد را متهم پرونده خود معرفی کردند.

وی افزود : سارق 25 ساله پس از وجود تمام شواهد علیه او مجبور به اعتراف شد و گفت، رشته زنجیر 30 گرمی طلای کشف شده را یک ساعت قبل از دستگیری از شهروندی سرقت کرده است و از زمانی که قیمت طلا بالا رفته است به این شیوه سرقت می کرده و در هر سرقت حدود 15 الی 20 میلیون تومان نصیبش می شده است.

رئیس کلانتری 101 تجریش گفت: در تحقیقات پلیسی به دست آمد، متهم در ابتدا با هدف سرقت جواهرات به سمت شهروندان می رفته و زمانی که با جواهرات بدل مواجه می شده کیف پول و یا تلفن همراه و ساعت شهروندان را سرقت می کرده است.

علیزاده با اشاره به اینکه تا کنون 53 تن از مال باختگان متهم را شناسایی کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم تا کنون به 60 فقره سرقت اعتراف کرده و با تکمیل تحقیقات مقدماتی این شخص به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شمال تهران گردنبند قاپی کلانتری 101 تجریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران