Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:53:43 GMT

فتح خرمشهر آغاز برهم زدن معادلات در صحنه نبرد با دشمن بود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۶۳۳

فتح خرمشهر آغاز برهم زدن معادلات در صحنه نبرد با دشمن بود

ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه فتح خرمشهر مششع ترین نقطه دفاع مقدس است گفت: فتح خرمشهر آغاز برهم زدن معادلات کشور در صحنه نبرد با دشمن بود.

سرهنگ عباس بایرامی امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به درپیش بودن سی و هشتمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: «ما قوی هستیم» شعار گرامیداشت سوم خرداد سال جاری است و این شعار در راس برنامه های اجرایی و تبلیغی گرامیداشت این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در هر مسئله ای باید قوی باشیم گفت: امروز ایران اسلامی در زمینه های مختلف قوی است و پرتاب ماهواره سپاه به فضا یکی دیگر از نمونه های این قوی شدن است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه خرمشهر ۵۷۸ روز زیر چکمه دشمنان بود، تصریح کرد: نیم شب ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ عملیات آزادسازی خرمشهر با رمز یا علی ابن ابی طالب و مقاومت جانانه رزمندگان آغاز شد.

بایرامی نشان دادن برتری نظامی ایران، انهدام نیروهای متجاوز، آزادسازی خرمشهر را از اهداف عملیات الی بیت المقدس دانست و گفت: عملیات بیت المقدس ظرف ۲۵ روز با تلاش رزمندگان غیور ایرانی باز پس گیری شد.

وی دفاع مقدس را تکیه گاهی مطمئن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها دانست و افزود: امروز که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم مدل دفاع مقدس می تواند یاریگر متولیان سلامت و مسئولین در مقابله با این ویروس باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه فتح خرمشهر مششع ترین نقطه دفاع مقدس است گفت: فتح خرمشهر آغاز برهم زدن معادلات کشور در صحنه نبرد با دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر باید به نمایش گذاشته شود یادآور شد: سوم خرداد همچون نگینی در هشت سال دفاع مقدس می درخشد.

بایرامی با بیان اینکه گیلان ها جز اولین ها در دوران دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس بودند، بیان کرد: گیلانیان در آزادسازی خرمشهر نقش ویژه داشتند و حتی پس از آزادسازی این شهر نیز برای بازسازی خرمشهر حضور داشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه گیلان ۲۶۰ شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب کرد و شهید ۱۳ ساله گیلان شهید سیداحمد سادات کیایی کم سن و سال ترین شهید گیلانی در این عملیات است گفت: گیلان ۷۰ جانباز در عملیات بیت المقدس دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرها امکان برگزاری مراسم بزرگداشت نخواهد بود، خاطرنشان کرد: رژه موتوری، دعوت از حماسه سازان گیلانی فتح خرمشهر، واکاوی نقش گیلانیان در این عملیات و معرفی ۲۶۰ شهید عملیات بیت المقدس گیلان در دستور کار قرار گرفته است.

بایرامی در پایان افزود: با اتصال معنوی این روزهای کرونایی با دوران دفاع مقدس می توانیم در برابر ویروس کرونا و تحریم های دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فتح خرمشهر سوم خرداد آزادسازی خرمشهر عملیات بیت فتح خرمشهر بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، این شخصیت‌ها به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق آمدند تا عملیات تنبیهی وعده صادق را تبریک بگویند و بر ادامه هم پیمانی خود با ایران در مسیر نبرد با اشغالگران صهیونیستی تاکید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی ایران عقبه رژیم صهیونیستی را آسیب پذیر کرد، تاکید کردندکه در سایه این عملیات وعده صادق موازنه قدرت راهبردی در جهان به نفع محور مقاومت تغییر پیدا کرده است.

عبد الکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین درباره این دیدار گفت: آمدیم تا اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در یک سنگر ایستاده ایم، این مسیر را ادامه می‌دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

خانم رائده احمد از فعالان فلسطینی نیز گفت: وقتی که اخبار عملیات موشکی و پهپادی ایران را از رسانه‌ها شنیدیم، شادی کردم و گفتم که فلسطین از دست نرفته است، فلسطین با وجود هم پیمانانی مانند ایران اسلامی حتما آزاد خواهد شد، به دولت‌های سازشکار عرب می‌گویم، عزت و اقتدار را از ایرانیان بیاموزید.

شرکت کنندگان در این نشست خاطرنشان کردند: عملیات وعده صادق ابهت گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست داد و با سیلی مقتدرانه ایران، هیمنه دروغین اسرائیل فرو ریخت.

اسماعیل سنداوی نماینده جهان اسلامی فلسطین در سوریه در این خصوص می‌گوید: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین پایگاه رژیم صهیونیستی یعنی نفتالیم را هدف قراردادند، بنابرین صهیونیست‌ها می‌دانند که جای امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارند و باید هرچه زودتر سرزمین ما را ترک کنند.

همچنین در این دیدار شرکت کنندگان وحدت میادین محور مقاومت را یادآور شدند و به دشمن صهیونیستی هشدار دادند، در صورت ادامه کشتار مردم بی گناه غزه، با عملیات زلزله آسای رزمندگان مقاومت مواجه خواهند شد.

حسین اکبری سفیر کشورمان نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ توان نظامی برخوردار نیست، ارتشش شکست خورده و به لحاظ سیاسی از درون در حال فروپاشی است، در جامعه جهانی تنفر گسترده‌ای علیه آن وجود دارد، این رژیم می‌داند که راهی در برابر نمانده جز اینکه به اراده محافل بین المللی تسلیم شود.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است