Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:37:33 GMT

بخشش قاتل پس از ۱۰ سال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۶۶۰

بخشش قاتل پس از ۱۰ سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید محمد موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان اظهار داشت: پرونده قتل عمدی که در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاده بود و قاتل جوان در انتظار قصاص و اجرای حکم اعدام در زندان به سر می‌برد، برای صلح و سازش به شعبه ۴۳ شورای حل اختلاف اصفهان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: قاتل از سال ۱۳۸۹ تا کنون در زندان و در انتظار اجرای حکم اعدام به سر می‌برد و سه مرتبه برای اجرای حکم اعدام به پای چوبه دار رفته بود که با وساطت کارکنان شورای حل اختلاف جهت صلح و سازش اجرای حکم به تأخیر افتاد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان بیان کرد: در نهایت با پیگیری‌های مستمر و مداوم شورای حل اختلاف شعبه ۴۳ اصفهان خانواده مقتول از قصاص قاتل گذشت کردند و قاتل از زندان آزاد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اجرای حکم اعدام شورای حل اختلاف حل اختلاف اجرای حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: با تدابیر اتخاذ شده در حوزه قضایی خرمدره، تمهید دادستان و مساعی اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان چهار فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریالی به سازش منجر شد.

بابیان اینکه شورای حل اختلاف با اقدامات مثبت خود در حل منازعات و دعاوی مردم موثر بوده است، گفت: کاهش تشریفات، هزینه‌ها و اطاله دادرسی همچنین از بین رفتن استرس ناشی از برخورد قضایی و جلوگیری از افزایش تعداد زندانیان از جمله اثرات مثبت وجود شورا‌های حل اختلاف به شمار می‌ورد.

وی افزود: دادگستری شهرستان خرمدره با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعضای شورا‌های حل اختلاف روستایی و شهرستانی، در جهت ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده‌های ورودی در راستای دستاورد‌های تحول در نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران که ریشه در فقه اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی دارد قدم برمی دارد.

پیش از این نیز اعلام شده بود ۵۸ درصد پروند‌ه های شورای حل اختلاف استان به سازش منجر شده است.

دیگر خبرها

  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • معمای سر به مهر قتل سریالی ۱۶ معتاد
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند