Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:37:01 GMT

امپابه به یک شرط با پاری‌سن‌ژرمن تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۶۷۴

امپابه به یک شرط با پاری‌سن‌ژرمن تمدید می‌کند

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن حاضر است قرارداد خودش با قهرمان لوشامپیونه را تمدید کند به شرط اینکه باشگاه شرط او را قبول کند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، کیلیان امباپه آماده است قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید کند به شرط اینکه باشگاه به او اجازه دهد در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید یا یک تیم مطرح اروپایی دیگر پارک دو پرنس را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایط مالی به وجود آمده به خاطر تعلیق مسابقات و از دست رفتن منابع درآمد باشگاه‌ها، انتظار می‌رود که پنجره بعدی نقل و انتقالات متفاوت از تمام پنجره‌های سال‌‌های اخیر باشد و دیگر باشگاه‌ها ارقامی نجومی را صرف خرید‌ بازیکنان جدید نکنند.

رئال مادرید هم متأثر از این شرایط، برنامه‌های جدیدی برای فصل نقل و انتقالات دارد اما خرید امباپه همچنان جزو مهمترین اهداف فلورنتینو پرس، رئیس کهکشانی‌ها است. به نظر می‌رسد که خود امپابه نیز تمایل دارد که به هموطنش زین‌الدین زیدان در سانتیاگو برنابئو ملحق شود چرا که از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درخواست کرده در قرارداد جدید او بندی درج شود که به این بازیکن 21 ساله اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد از رئال، پاریس‌ را به مقصد مادرید ترک کند.

پاری‌سن‌ژرمن تا کنون نتوانسته نظر بازیکنانش را برای کاهش حقوق آنها و جبران بخشی از ضررهای مالی وارد آمده به خاطر شیوع کرونا جلب کند اما این احتمال وجود دارد که امباپه، نیمار و هم‌تیمی‌های آنها با کاهش 50 درصدی حقوق‌شان موافقت کنند. لئوناردو، مدیر ورزشی برزیل PSG مأمور شده تا رضایت بازیکنان را جلب کند و گویا شیوه مذاکره او با بازیکنان خوشایند امباپه نبوده است. با این حال او برای اینکه شانس خود برای پیوستن به رئال مادرید را افزایش دهد حاضر است به صورت مشروط پیشنهاد PSG برای تمدید قرارداد را بپذیرد. ظاهراً به جز رئال مادرید یکی دیگر از تیم‌های مطرح اروپایی هم مورد توجه او قرار دارد اما نام آن فاش نشده است.

خانه‌تکانی رئال مادرید در تابستان

 

در هر صورت خرید امباپه برای مشتریان او کار آسانی نخواهد بود و کارفرمایان او قصد دارند بابت فروشش رقمی به مراتب بالاتر از 180 میلیون پوندی که بابت خریدش از موناکو پرداخت کردند، به جیب بزنند.

امباپه تا سال 2020 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و طبق ادعای نشریه آ اس فلورنتینو پرس در نظر دارد در سناریویی مشابه به خرید ادن ازار از چلسی، او را هم در فاصله یک سال به پایان قراردادش بخرد تا هزینه کمتری به باشگاه تحمیل شود، هرچند اگر امباپه قراردادش را تمدید کند، چنین هدفی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید پاری‌سن‌ژرمن کیلیان امباپه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱