Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@12:23:18 GMT

نقش يك ژن خوب در انتصاب نفتی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۸۱۸

صراط:

این در حالیست که نیکخواه هیچگونه سابقه ای در صنعت نفت در هیچ سطحی نداشته و هم اکنون قرار است مدیرعامل بزرگترین تولید کننده قیر کشور شود! شرکتی که همیشه شائبه های مختلفی راجع به آن وجود داشته است.
به گزارش صراط ۲ سال پیش انتصاب نیکخواه بعنوان مدیرعامل یک شرکت روغنی بنام مارگارین که زیرمجموعه بانک ملی است هم حاشیه ساز شده بود چرا که او هیچ گونه سابقه ای در حوزه روغن هم نداشت و فاقد هرگونه سابقه مدیرعاملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال باید منتظر توضیح وزارت رفاه ماند که آقای ژن خوب یعنی محمد کبیری با چه فشاری توانسته یک لیسانس حقوق با کمتر از ۶ سال سابقه پس از لیسانس را بعنوان مدیرعامل بزرگترین شرکت قیرساز کشور منصوب کند؟!

یعنی در این کشور یک مدیر که تحصیلات مرتبط، سابقه مرتبط و حضور چندین و چند ساله در حوزه قیر و نفت داشته باشد وجود نداشت؟

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سپاه قدس زندانی سیاسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد

مدیرعامل کانون در حکمی سمیه‌سادات ابراهیمی را به عنوان مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‏‌الملل کانون‏ پرورش ‏فکری‏ کودکان ‏و ‏نوجوانان منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حکم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تسلط گفتمانی سرکار در زمینه تعلیم و تربیت به موجب این حکم به عنوان مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور‏‏ بین‏ الملل کانون ‏پرورش ‏فکری‏ کودکان‏ و ‏نوجوانان منصوب می‏‌شوید.

مدیرعامل کانون در ادامه نوشته است: انتظار می‏رود در مسیر رشد و پرورش ایمانی و فکری و کمک به شکوفایی استعداد‌های کودکان و نوجوانان و همچنین تقویت شناخت و تحلیل عرصه‌های امروزی از سوی آنان بر اساس ارزش‌ها و نظام مقدس تعلیم و تربیت اسلامی، ضمن برقراری تعامل و ارتباط موثر با همه دستگاه‌های حاکمیتی، حکومتی و مردمی مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و نیز رسانه‌ها و نهاد‌های خبری و اطلاع‌رسانی، به تقویت ارتباط همدلانه در خانواده کانون پرورش فکری و تحکیم مناسبات صمیمانه با جامعه فرهنگی، ادبی و هنری و ارتباط مستمر و گسترده با همه دغدغه‌مندان و کنش‌گران حوزه کودک و نوجوان اهتمام بورزید.

علامتی ادامه داده است: با تعبیه سازوکار‌های مناسب برای اطلاع به‌هنگام و دقیق از ظرفیت‌ها و نیاز‌های لایه اجتماعی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون‌مرزی به‌ویژه منطقه‌ای و همکاری در مناسبات ملی و بین‌المللی به‌منظور توسعه دیپلماسی حوزه کودک و نوجوان و از سوی دیگر احصا بازخورد افکار عمومی و تحلیل فعالیت‌های کانون در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و در پایان تهیه و انتشار گزارش عملکرد، گام‌های موثری بردارید تا شاهد تغییر ادبیات تعاملی کانون پرورش فکری به عنوان نهادی تاثیرگذار در فرآیند پیشرفت مفاهیم انسانی کشور باشیم و فضایی امن و آزاد برای ترویج گفتگو و تفکر نقادانه اثربخش در تمام سطوح کشور فراهم سازیم.

مدیرعامل کانون در این حکم تأکید می‌کند: ضروریست با شناخت واقع‌بینانه از شرایط اجتماعی و فرهنگی و به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و هدفمند، امر مخاطب‌پژوهی و افکارسنجی در اولویت قرار گرفته و از این رهگذر جایگاه روابط عمومی به مشاوری امین و تاثیرگذار در تمام فرآیند‌های تصمیم‌گیری در کانون ارتقا و اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی اعتلا یابد. از آنجائی‌که دستیابی به فضای ارتباطی یادشده پیش از هر چیز نیازمند بسترسازی ذهنی و آماده‌سازی بدنه اجتماعی است، برای تحقق این مهم به فضایی سرشار از مفاهمه، هم‌راستایی فکری و تعامل دوسویه رسانه‌ای نیاز است.

علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی و فساد ستیزی، قانون‌مداری و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جناب‌عالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با همه دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

سمیه‌سادات ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۰ و دانشجوی دکترای تخصصی روان‌شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد است. تدریس در دانشگاه‌های فردوسی مشهد، فرهنگیان، امام رضا (ع) و حوزه‌های علمیه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس، دبیر شورای راهبردی تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، روان‌شناس بالینی و خانواده درمانگر، مشاور مدارس سمپاد آموزش و پرورش شهرستان مشهد، بازرس هسته مشاوره آموزش و پرورش، عضو ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دانشجوی برگزیده علمی فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۹۷، از جمله سوابق و موفقیت‌های ابراهیمی به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است
  • ◄ همایش نوروزی گروه مپنا؛ تبیین رویکردها و راهبردهای ۱۴۰۳ مپنا
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند