Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سال ۹۱ در حالی که مجوزی برای استخدام نیرو نبود، مجوزی برای جذب نیرو به صورت قرارداد ساعتی صادر شد و اورژانس استان بوشهر با این مجوز تعدادی نیرو به کار گرفت که حالا تعدادشان به حدود ۷۰ نفر رسیده است.

افرادی که به این صورت کار می‌کنند، از بیمه برخوردار هستند و حقوقشان هم از منابع درآمدی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین نفر از افراد در تماس با ما اعلام کرده‌اند دی پارسال به آن‌ها اعلام شده که قرار است شرکتی شوند، اما نه تا کنون شرکتی شده‌اند و نه امسال قراردادشان تمدید شده است.

این افراد همچنین گفتند، برخی از نیروها از بهمن و برخی از اسفند حقوق نگرفته‌اند و عیدی‌شان هم پرداخت نشده است. هر چند که برخی، مطالبات دیگری هم از سال ۹۸ دارند.

آنان می‌گویند پرداخت نشدن حقوق بیمه آن‌ها را هم دچار مشکل کرده است.

ششم اردیبهشت قرار بود مناقصه‌ای برگزار شود تا این نیرو‌ها زیر مجموعه یک شرکت فعالیت کنند، اما با توجه به اینکه فقط یک شرکت بنا به شاخص‌های مطرح شده صلاحیت حضور در مناقصه را داشته، مناقصه باطل شده و شرکتی شدن این افراد به تاخیر افتاده است.

برای پیگیری این موضوع با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تماس گرفتیم و در نهایت پاسخی که از سوی ایرج بیژنی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به ما منتقل شد این بود که با توجه به باطل شدن مناقصه پیشین، مناقصه دیگری قراراست برگزار شود که فراخوانش در روزنامه منتشر شده و با دریافت تقاضای شرکت‌های فعال در این زمینه، به زودی برگزار خواهد شد.

او همچنین گفته است، با توجه به اینکه حقوق نیرو‌های قرارداد ساعتی اورژانس از محل درآمد‌های دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می‌شود به محض تامین این درآمدها، مطالباتشان را پرداخت می‌کنیم.

امروز شنیدیم که حقوق اسفند این نیرو‌ها در حال پرداخت است و تا پایان هفته پرداخت‌ها صورت می‌گیرد. اما بقیه مطالبات یعنی دست کم حقوق فروردین و عیدی سال قبل باقی مانده است.

نیرو‌های قرارداد ساعتی اورژانس انتظار دارند هر چه زودتر تکلیفشان مشخص شود و حق و حقوقشان چه در زمان حاضر و چه زمانی که به عنوان شرکتی شروع به کار کردند، حفظ شود. 

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 مطالبات معوق قرارداد ساعتی وزارت بهداشت اورژانس بوشهر دانشگاه علوم پزشکی قرارداد ساعتی نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • تکلیف «شهریه» مدارس و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مدارس غیردولتی مشخص شد