Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سناتور ایالت ورمونت امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: حدود ۱۳ درصد آمریکایی ها برای سیر نگه داشتن شکم خود تقلا می کنند.

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه تصریح کرد: در میانه بحران برای سلامت و اقتصاد، این رقم به مراتب بدتر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما منابع لازم را برای ریشه کن کردن گرسنگی داریم. مسئله این است که آیا شهامت این کار را داریم؟ و آیا عطوفت لازم را داریم؟

این در حالیست که منابع رسانه ای از وخامت اوضاع اقتصادی در آمریکا به رغم ادعاهای ترامپ به ویژه در بحبوحه شیوع گسترده کرونا در این کشور خبر دادند.

گفتنی است، آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس مهلک را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4918130

منبع: مهر

کلیدواژه: برنی سندرز ایالات متحده آمریکا حزب دموکرات آمریکا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی دونالد ترامپ فلسطین ایران شیوع کرونا روسیه لبنان داعش افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید