Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد واحد گچساران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به تولید ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در دانشگاه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دانشگاه آزاد واحد گچساران اقدام برای پیشگیری از سیوع ویروس کرونا اقدام  به تولید ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در دانشگاه کرد.   این اقدام جهادی که به همت استادان گروه شیمی این واحد دانشگاهی در مرحله نخست حدود یک هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و تولید و به سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد و آن‌ها هم در روستا‌ها و مناطق محروم توزیع کردند و همچنین بخشی از مواد ضدعفونی‌کننده به  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی  اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

گفتنی است، اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران برای مقابله با ویروس کرونا اقدام به تولید دستکش یکبار مصرف تولید کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا مواد ضد عفونی کننده ضدعفونی کننده دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از تلاش‌های شبانه روزی کادر آموزشی از جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با توجه به بعد مسافت واحد تهران شرق نسبت به شهر تهران و سختی آمد و شد دانشجویان، در شرایطی که بسیاری از واحدها دچار افت ثبت‌نام بودند، ثبت نام در واحد تهران شرق افزایش چشمگیری داشت.

موسوی اصل ادامه داد: دریک برنامه‌ریزی جامع و چند جانبه بهمراه ارتباط گیری با حوزه آموزش و پرورش طی چندین ماه این کار صورت گرفت.

وی افزود: میزان انصراف دانشجویی نیز بصورت چشم گیری کاهش یافته است که این همه با تلاشهای وافر همکاران عزیز خصوصاً شخص معاون محترم آموزشی دانشگاه دکتر هاشم زهی اتفاق افتاده است.

رئیس واحد گفت: بنده این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً اهالی واحد تهران شرق تبریک عرض میکنم.

موسوی اصل، رئیس واحد تهران شرق همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری یک مجموعه معدنی و دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد تهران شرق با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا بهرامن رئیس این مجموعه معدنی خبر داد.

رئیس واحد تهران شرق گفت: همکاری در ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین آلات معدنی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین نیروی کار مورد نیاز معادن کشور در قالب طرح پویش اشتغال، تصویب رشته‌های مورد نیاز معادن از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

وی تأکید کرد: محوریت و مسئولیت پیگیری و اجرای تمامی مفاد تفاهم‌نامه با واحد دانشگاهی تهران شرق می‌باشد.

موسوی اصل خاطرنشان کرد: کارگاه صنعتی مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی واحد تهران شرق در ارتباط با صنایع مختلف کشور در راستای تولید و درآمدزایی اقدام به ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نموده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق