Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای تونل بهشت‌آباد معیشت حدود ۱۹ هزار خانوار در معرض خطر قرار می‌گیرد و بسیاری از چشمه‌ها و قنات‌ها نیز خشک می‌شود.

جعفر مردانی ۱۶ اردیبهشت در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال ۹۸ این استان چالش‌های متعددی از جمله سیل، مسئله آب، گرانی بنزین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: خوشبختانه در سیل فروردین‌ماه با وجود اینکه شهرستان کوهرنگ پربارش‌ترین نقطه در کشور بود با مدیریت انجام شده هیچ خسارت جانی در این استان رخ نداد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اجرای تونل بهشت‌آباد در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: با آغاز فعالیت مجدد احداث تونل بهشت‌آباد در استان مجاور مکاتبات بسیاری برای پیگیری این موضوع توسط استاندار، مسئولان مربوطه و اعضای شورای تأمین انجام شد و مراتب اعتراض مردم به وزیر نیرو، معاون رئیس جمهور و وزیر جهادکشاورزی رسانده شد.

مردانی ، خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای کارشناسان استان اصفهان تا سال ۱۴۲۰ با پیش‌بینی جمعیتی حدود ۶.۵ میلیون نفر نیازی به تأمین آب از طریق این تونل ندارد و می‌تواند آب شرب مورد نیاز خود را از طریق زاینده‌رود تأمین کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اجرای تونل بهشت‌آباد معیشت حدود ۱۹ هزار خانوار در معرض خطر قرار می‌گیرد و بسیاری از چشمه‌ها و قنات‌ها نیز خشک می‌شود.

وی از تشکیل یک کمیته فنی و حقوقی در چهارمحال و بختیاری برای پیگیری مسئله بهشت‌آباد خبر  داد و گفت: وحدت مردم و مسئولان نتیجه بسیار خوبی در پیشبرد پیگیری‌ها دارد، بسیاری از افراد به دنبال اختلاف‌افکنی بین مردم و مسئولان در حوزه آب هستند تا از این طریق به هدف خود برسند.

مردانی با تأکید بر اینکه پروژه انتقال آب بهشت‌آباد ارزیابی زیست‌محیطی ندارد، تصریح کرد: تا زمانی که مشکلات زیست  و اجتماعی محیطی بهشت‌آباد برطرف نشود، این پروژه باید متوقف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه جلسه در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، یادآور شد: باوجود تمام تمهیدات و تبلیغات دشمنان مردم پای صندوق‌های رأی آمدند، مشارکت مردم در استان حدود ۵۲.۲۳ درصد بود.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور، عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس در استان هستیم که طبق گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علت این مسئله نشست و برخاست‌های خانوادگی است از مردم درخواست می‌شود هم چنان در خانه بمانند و در نشست‌های خانوادگی شرکت نکنند.

مردانی در ادامه با با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ترویج نا امیدی در بین مردم هستند، توضیح داد: در سال گذشته باوجود تمامی مشکلات حدود ۵۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲۷ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی شد، همچنین در هفته دولت نیز پروژه‌های بسیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نیاز است یک اتاق فکر برای بحث اطلاع‌رسانی در استان تشکیل شود تا بتوان مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان را برای تزریق ناامیدی بگیریم و رصد فضای مجازی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر کرونا ویروس و مسئله آب بزرگترین چالش در چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد:  مسائل و مشکلات بیمه‌ای خبرنگارانی که در ایام شیوع کرونا ویروس دچار آسیب شده‌اند باید از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری انتقال آب کروناویروس بهشت آباد امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری تونل بهشت آباد معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری