Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام گشتاسب مظفری به اهالی و شهردار شیراز آمده است: شیراز شهر تاریخ، شعر، ادبیات و البته شهر مردمان خونگرم و مهمان نواز است، شهری که به پایتختی شکوهمند هخامنشیان و مقبره کوروش تکیه دارد.

در ادامه این پیام آمده است: شیراز شهری است که در آن آرامگاه سعدی، شاعرِ عارف، فیلسوف اجتماعی و اندیشمند شهیر شرق و حافظ شاعری که عاشقِ تعالی و عاشقی پُرشور است واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری در این پیام عنوان کرده است: شیراز شهر عاشقان بیقرار، حرف‌های زیادی برای گفتن از راه ارتباط بین سنت و مدرنیته دارد و من روز شیراز را به شهردار گرامی، شهروندان و مسوولان این شهر تبریک می‌گویم و برای همه شما سلامتی، سعادت و کامیابی روزافزونآرزو می‌کنم.

در این پیام آمده است: چه کسی است که عاشق شیراز و علاقه‌مند به دیدن این شهر زیبا نباشد؟ و من به شدت به گردشگران سراسر جهان توصیه می‌کنم که در دوران پساکرونا به شیراز سفر کنند.

پانزدهم اردیبهشت‌‍ماه در سال ۱۳۸۱ به عنوان روز شیراز در تقویم ملی ایران به ثبت رسید.

برچسب‌ها کرونا شیراز مدیریت شهری جهانگردی شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شیراز مدیریت شهری جهانگردی شهرداری شیراز کرونا شیراز مدیریت شهری جهانگردی شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این کاهش عوارض به‌صورت پلکانی در طول سال قابل پرداخت است، گفت: برای رفاه حال شهروندان شیرازی، عوارض و بهای خدمات با پرداخت نقدی تا ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۳کاهش یافت که تا پایان سال این میزان به ۸ درصد می‌رسد.
افسانه خواست خدایی افزود: با توجه اینکه کاهش عوارض شهرداری از چهار جنبه رقابت با بانک، تبدیل بازار مسکن شیراز به‌عنوان هدف سرمایه‌گذاران و سازندگان صنعت ساختمان و رقابت با سایر شهرها، فرهنگ اقتصادی و ثبات عمل، تقاضای مسکن شهر شیراز را تحریک می‌کند، پیشنهاد لایحه عوارض به‌صورت پلکانی در شورای اسلامی شهر شیراز ارائه و پس از بررسی به تصویب رسید.
وی ادامه داد: کاهش عوارض در این سال‌ها نشان‌دهنده آن است که ثبات در رویه کاهش عوارض در طول ایام سال و پایبندی به آن در سال‌های یادشده باعث شده که مؤدیان نسبت به پرداخت عوارض در همه ماه‌های دیگر سال هم اقدام کنند.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مؤدیانی که مجموع پرداخت نقدی عوارض و بهای خدمات آنها مازاد بر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال است، عوارض و بهای خدمات نسبت به میزان پرداخت نقدی به‌صورت پلکانی از ۳ تا ۹ درصد کاهش می‌یابد

دیگر خبرها

  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • «روس‌ها آمدند و ما رفتیم»؛ گزارش پالتیکو از شکست آمریکا در آفریقا
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز