Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از چند هزار نفر از کاربران فارس من با ثبت سوژه های متعدد خواستار تعویق در برگزاری کنکور سراسری امسال بودند که سرانجام مطالبه کاربران به نتیجه رسید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس کرونا در کشور تقاضاهای بسیاری از سوی داوطلبان آزمون های ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای تغییر زمان آزمون ها یا به تعویق افتادن آزمون در سامانه فارس من مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این سوژه های پرتکرار می ‌توان به سوژه های «تأخیر سازمان سنجش در اعلام زمان برگزاری کنکورهای ارشد و دکتری»، «درخواست تعویق کنکور سراسری و امتحانات نهایی» و «نامه جمعی از دانش‌آموزان کنکوری خطاب به مسئولین»، «تعویق امتحانات نهایی و کنکور سراسری»، «تغییر زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری»، «درخواست به تعویق افتادن کنکور در بحبوحه کرونا» و «تعیین‌تکلیف هر چه زودتر زمان کنکور سراسری» اشاره کرد که همگی متقاضیان آزمون سراسری خواستار تغییر زمان برگزاری کنکور هستند.

*کنکور 99 به تعویق افتاد

سرانجام مطالبه تعداد زیادی از کاربران فارس من به نتیجه رسید و بعد از چندین پیگیری و با رایزنی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تغییر زمان آزمون ها، سرانجام زمان برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام و این زمان نهایی شد.

به این ترتیب بر اساس آخرین تصمیم مقرر شده که آزمون سراسری در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه ۹۹ برگزار شود.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون ها رعایت خواهد شد تا خیال متقاضیان آزمون ها و خانواده های آنان از این بابت راحت باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش عالی ویروس کرونا امتحانات نهایی تعویق کنکور کرونا آزمون سراسری فارس من کنکور سراسری تغییر زمان آزمون ها فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری