Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@19:17:36 GMT

رونمایی از سامانه ملی فرزندخواندگی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۷۹۲

سامانه ملی فرزندخواندگی سازمان بهزیستی توسط معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، این سامانه به آدرس http://adoption.behzisti.ir عصر امروز سه شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و باحضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از مزایای این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شفافیت مراحل درخواست فرزندخواندگی از ثبت تا دریافت نتیجه

تسریع در عملیات واگذاری کودکان حائز شرایط فرزندخواندگی

تشکیل پروفایل فردی برای هر متقاضی برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده

قابل رصد و ارزیابی مدیران بالاسری در سطوح استانی و کشوری با سطوح دسترسی متناسب در مورد تمامی پرونده‌ها

آگاهی بخشی ابتدایی به متقاضیان در خصوص قوانین فرزندخواندگی

آموزش و آگاهی بخشی بعدی به خانواده‌های فرزندپذیر

پیگیری وضعیت فرزندخوانده تا ۱۸سالگی

ارجاع و پیگیری از کلینیک‌های مددکاری

ارجاع متقاضیان به مراکز مشاوره معتبر و پیگیری نتایج

اطلاع رسانی از تمامی مسیر‌های موجود متصل به سامانه مادر (کارتابل شخصی، پیامک، رایانامه)

تجمیع اطلاعات متقاضیان جهت هدایت بهتر فرزندان حائز شرایط برای فرزندخواندگی به استان‌های مورد نیاز

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رونمایی سامانه ملی فرزندخواندگی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به ضرورت ریل گذاری لازم در حوزه‌های مختلف گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه ای از اهداف و برنامه‌های کلیدی سازمان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش ایسنا، محمود زاده در چهل و سومین نشست شورای راهبردی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به حرکت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی گفت: اقتدار امروز نظام در جهان مدیون خون شهیدان و کسانی است که جان خود را نثار کردند تا این انقلاب زنده بماند و ما نیز وظیفه داریم در زمینه‌های مختلف آگاهی بخشی کنیم و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ میهن عزیزمان را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با اشاره به ضرورت ریل گذاری لازم در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی  و توسعه آموزش های فنی و حرفه‌ای از اهداف و برنامه های کلیدی سازمان در سال تحصیلی جدید است و باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شود.

محمودزاده اجرای دقیق طرح توانمند سازی معلمان مدارس غیر دولتی را از دیگر برنامه‌های سازمان دانست و گفت: توانمند سازی معلمان و همکاران مدارس غیر دولتی باید به گونه‌ای باشد که تاثیرات مثبت آن در کلاس درس و به روی دانش آموزان ملموس باشد و از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نمایشی وصرفا آماری جدا باید پرهیز کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت بارش فکری در راستای بهتر اجرایی شدن برنامه‌ها، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و مشورت با متخصصین واندیشمندان می‌تواند در رسیدن به اهداف بسیار موثر باشد.

محمودزاده برگزاری اولین جشنواره ملی آفرینو را از دیگر برنامه‌های سازمان در سال جدید خواند و گفت: ۶ هزار و ۱۷۹ طرح از سوی موسسین مدارس غیردولتی  از ۳۷۰ منطقه کشور در سامانه به ثبت رسیده است که برای سال اول، این حجم از استقبال بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام بزرگداشت مقام شامخ معلم در اردیبهشت ماه، تاکید کرد: قدردانی از معلمین فکور، با دانش، متعهد و متخصص ایران بزرگ اسلامی از برنامه‌های جدی سازمان است و تکریم مقام معلم را بر همگان لازم می‌داند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • سامانه مهارت افزایی اسکلینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رونمایی شد
  • توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • درخواست سازمان بهزیستی برای احداث پردیس توانمندسازی در پایتخت
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد