Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@06:06:06 GMT

اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب بری در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۸۹۱

اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب بری در پایتخت

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری جیب بر حرفه‌ای خطوط BART با ۱۰۰ فقره سرقت در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با افزایش پرونده‌های جیب بری در خطوط BRT، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم پلیس آگاهی طرح مبارزه با جیب بری در محدوده خطوط اتوبوسرانی را به اجرا در آوردند تا اینکه یازدهم اسفند ماه در ایستگاه BRT پارک دانشجو به خانم جوانی مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و بررسی‌های بیشتر از وی ۶ دستگاه گوشی موبایل کشف شد، افزود: متهم به نام " زهره " ۳۵ ساله برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات پلیسی و استعلام‌های انجام شده مشخص شد که گوشی‌های کشف شده سرقتی بوده و مال باختگان پیش‌تر با مراجعه به پلیس آگاهی پرونده‌هایی با موضوع جیب بری تشکیل داده اند.

وی عنوان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و چندی پیش نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرهنگ دستخال توضیح داد: در ادامه تحقیقات اولیه زهره به ۱۰۰ فقره جیب بری در خطوط BRT در سطح شهر تهران اعتراف کرد و اظهار داشت، به علت بیکاری از ۳ ماه پیش شروع به جیب بری در مکان‌های شلوغ کرده ام و اموال سرقتی که اکثراً گوشی موبایل بود را در خیابان مولوی به افراد گذری فروخته ام و پول حاصله را صرف زندگی می‌کردم.

این مقام پلیسی با بیان اینکه تا کنون ۴۶ تن از مال باختگان زهره را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کرده اند، گفت: مال باختگان اظهار داشتند، متهم را در روز حادثه در حالی که در نزدیکی وی ایستاده و او را هل می‌داده، مشاهده کرده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳ تهران روانه زندان شد.

وی از شهروندان خواست: در مکان‌های شلوغ مراقبت بیشتری از اموال و مدارک همراه شان داشته باشند و مراقب افرادی که به بهانه‌های مختلف خود را به آنان نزدیک می‌کنند یا آنان را هل می‌دهند، باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جیب بری دزدی سرقت اتوبوس brt بی آر تی پایگاه سوم پلیس آگاهی جیب بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.

سردار صالحی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه معترف و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید که حدود ۸۰ درصد اموال به سرقت رفته کشف و به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

کد خبر 6080339

دیگر خبرها

  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام