Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:53:36 GMT

اعلام شماره حساب ۸۶امامزاده برای واریز اینترنتی نذورات

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۱۷۶

اعلام شماره حساب ۸۶امامزاده برای واریز اینترنتی نذورات

ایسنا/سمنان معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقواف و امور خیریه استان سمنان گفت: به‌منظور تسهیل در واریز نذورات مردمی تا زمان بازگشایی مجدد بقاع متبرکه و امامزادگان استان، شماره کارت‌های 86 بقعه متبرکه و امامزاده استان سمنان اعلام شد.

سید ایمان موسوی فر ۱۶اردیبهشت ماه اظهار کرد: با عنایت به شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا  و بسته بودن بقاع متبرکه، عده زیادی از مردم مؤمن، زائران و مجاوران بقاع متبرکه متقاضی ایجاد راهکاری جهت واریز نذورات خود به‌حساب بقاع متبرکه بودند که پس از انعکاس مطالبات مردمی به سازمان، مذاکراتی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه با بانک ملی صورت گرفت و منجر به ایجاد شماره کارت های بقاع متبرکه در سطح کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعضاً مشاهده می‌شود برخی از زائران و مجاورین در هنگام اهدای نذورات خود به بقاع متبرکه تأکیددارند که نذوراتشان در زمینه‌ای خاص هزینه شود به همین منظور برای هر امامزاده 4 شماره کارت اعلام شده است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این شماره کارت‌ها عبارت‌اند از شماره کارت جهت واریز نذورات مرتبط با برنامه‌های عمرانی، شماره کارت جهت واریز نذورات مرتبط با برنامه‌های فرهنگی، شماره کارت جهت واریز نذورات مرتبط با هزینه‌های جاری بقعه شامل حقوق خدام، هزینه‌های مصرفی و انرژی و ... و یک شماره کارت هم مخصوص نذورات ضریح بدر نظر گرفته‌شده که نذورات مطلق است و در تمامی زمینه‌های سه‌گانه فوق قابل‌مصرف است.
وی عنوان کرد: پس از شیوع کرونا ویروس و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بسته شدن درب بقاع متبرکه, به همت اعضای خدوم هیئت‌امنا، این اماکن به کارگاه‌هایی جهت تولید ماسک و اقلام بهداشتی تبدیل شدند و روزانه هزاران ماسک در سطح بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان تولید و بین مردم توزیع می‌شود.
موسوی فر خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان مآمن و پناهگاهی امن برای همه مؤمنین و خداجویان است و همواره و تحت هر شرایطی به ایفای نقش در جامعه پرداخته و نذورات مردمی در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی هزینه می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان بقاع متبرکه شماره کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر