Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:46:24 GMT

کسر یا قطع سهمیه آرد در انتظار نانوایان متخلف

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۸۸۷

کسر یا قطع سهمیه آرد در انتظار نانوایان متخلف

ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه با متخلفان افزایش غیرقانونی قیمت نان برخورد می شود، گفت: واحدهای نانوایی متخلف در صورت اثبات تخلف، با کسر و یا قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

امیرحسین نظری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت نان توسط برخی از نانوایان در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار خوزستان مبنی بر عدم افزایش قیمت نان در استان، هیچ نانوایی نباید قیمت نان را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت نان از سوی واحدهای نانوایی تخلف است، افزود: در حال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت وجود ندارد و نان باید با همان قیمت گذشته در نانوایی ها عرضه شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به انجام بازرسی ها از نانوایان خوزستان در بحث قیمت نان تصریح کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی برای جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه از روزهای گذشته در سطح استان آغاز شده و تا کنون با برخی از نانوایی های متخلف در این زمینه برخورد شده است.

نظری خاطرنشان کرد: در بحث بازرسی ها شهروندان نیز مانند بازرس هستند و می توانند موارد تخلف و افزایش خودسرانه قیمت نان را به دستگاه‌های ناظر گزارش دهند تا در صورت اثبات تخلف نسبت به برخورد قانونی با این واحدها اقدام شود.

وی با اشاره به جرایم در نظر گرفته شده برای واحدهای متخلف عنوان کرد: واحدهای نانوایی متخلف در صورت اثبات تخلف، با کسر و یا قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نانوايي افزایش قیمت نان واحدهای نانوایی افزایش قیمت قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۸۶ دلار و ۳۲ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه شنبه افزایش یافته است. تمایل به خرید این فلز گرانبها به خاطر تشدید تنش‌های خاورمیانه و علیرغم بالا رفتن ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. افزایش بیش از حد انتظار خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس احتمال به تاخیر افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری میلادی افزایش داده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۸۶ دلار و ۳۲ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۶۹ درصدی به ۲۳۹۹ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

به نظر می‌رسد این افزایش قیمت طلا بیشتر مربوط به تنش‌های ژئوپلیتیکی و اظهارات نیرو‌های دفاعی رژیم صهیونیستی مبنی بر تلافی حمله موشکی ایران به خاک این رژیم باشد.

حمله ایران در آخرین ساعات روز شنبه اولین حمله به خاک رژیم صهیونیستی توسط یک کشور دیگر طی سه دهه گذشته بود که ترس از گسترش درگیری‌های منطقه‌ای را بالا برده است.

گزارش افزایش بیشتر از حد انتظار خرده‌فروشی در آمریکا در ماه مارس ارزش دلار را ۰.۲ بالا برد و سود اوراق قرضه خزانه داری این کشور هم به بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته رسیده است.

بازار حالا انتظار دارد فدرال رزرو نرخ بهره را دو بار و هر کدام ۲۵ واحد پایین بیاورد در حالی که قبلا انتظار سه بار کاهش نرخ بهره می‌رفت.

برخی عقیده دارند آرام شدن تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی قیمت طلا را در کوتاه مدت تا ۲۲۰۰ دلار پایین خواهد آورد.

در بین سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۲۸ دلار و ۷۹ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۳۶ درصدی ۹۷۰ دلار و ۲۹ سنت معامله می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت