Web Analytics Made Easy - Statcounter

سند توسعه فرهنگی شهرستان‌های اصفهان به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار روسای ادارات منطقه شمال استان گفت: لازم است سند توسعه فرهنگی شهرستان‌ها را به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید سعید سرابی در دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه شمال استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه روسای ادارات شهرستان‌ها استان عمدتا با تجربه هستند و این نکته به توانمندی مجموعه‌ها کمک شایانی می‌کند تا برنامه‌های مدنظر کاربردی و اجرایی تر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان   اظهار کرد: لازم است سند توسعه فرهنگی شهرستان‌ها را به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی کنیم و در ستاد اداره کل هم راهکارهایی برای اصلاح ساختار، برنامه و فعالیت‌های شهرستان‌ها به صورت برنامه‌ای جامع تدوین شود تا بتوان به سمت جلو حرکت کرد.

وی با تاکید بر لزوم تعامل با سایر بخش‌ها و مجموعه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: اداراتی که تعامل بیشتری با سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها نظیر فرمانداری، شهرداری‌ها و مجموعه‌های دیگر فرهنگی در شهرستان‌ها داشتند موفق تر عمل کردند و در این راستا از تجربیات تعامل شهرستانی می‌توان بهره برد تا تحولاتی را به وجود آورد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فرهنگ اداره کل ارشاد اصفهان سند توسعه فرهنگی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای گذر ۳۰ تیر، اظهار کرد: کاربری سابق این خیابان برای ما قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

وی با بیان اینکه درست در فضایی که گردشگران می‌توانستند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود، یادآور شد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها پیگیری به این نتیجه رسیدند که کاربری این گذر باید تغییر کند و به نقطه‌ای تبدیل شود که کاربری فرهنگی داشته باشد.

نادعلی با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری در این گذر، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده که نسبت به گذشته، غرفه‌های کمتری در این گذر ایجاد شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه آلودگی و بوی ناشی از استقرار غرفه‌های خوراکی و غذا برای بیمارستان موجود در محل زیان‌بار بود، خاطرنشان کرد: اقدامات جدید به این معنا نیست که غرفه عرضه غذا و خوراکی در گذر ۳۰ تیر پیش‌بینی نشده باشد و به اندازه و تناسب تردد شهروندان و گردشگران، این غرفه‌ها مستقر خواهند شد.

وی نسبت به انجام سریع‌تر اقدامات ابراز امیدواری کرد و گفت: هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند