Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیروز در آیین گرامیداشت روز معلم در استانداری افزود: بیماری کرونا استفاده از ظرفیت فضای مجازی در بحث آموزش را تسریع بخشید و توسعه داد و بطور قطع موضوع آموزش در دوران پسا کرونا متفاوت خواهد بود.

او اضافه کرد: استان اصفهان می‌تواند در این زمینه با ابتکارات خود پیشتاز نوآوری و خلاقیت در امر آموزش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به عملکرد دولت در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: عملکرد مجموعه نظام در مقابله با کرونا بسیار خوب بود و شاید بهتر از این امکان جمع کردن این مشکل وجود نداشت.
رضایی یادآور شد: البته این مساله به معنای پایان کرونا نیست و همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جامعه رعایت شود.

استاندار اصفهان با بیان‌اینکه امروز در بدترین و شدیدترین تحریم‌های طول تاریخ کشور‌ها قرار داریم، افزود: دولت برغم مشکلاتی که دارد در زمینه آموزش و پرورش هر آنچه در توان داشته، به کار گرفته است و خواهد گرفت.

او ادامه داد: البته باید توجه داشته باشیم که شرایط کنونی دولت شرایط ویژه‌ای است، زیرا از یکسو با کرونا و مشکلات آن در حال مبارزه‌ایم و از سوی دیگر با تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی کشور‌های استکباری علیه مردم ما اعمال می‌شود در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم.

رضایی با اشاره به مشکلات معیشتی بسیاری از اقشار جامعه از جمله فرهنگیان گفت: هم مجموعه استان و هم در سطح کشور و ریاست جمهوری به این مشکلات واقف هستند و تمام توان مجموعه نظام برای حل این مشکلات به‌کار گرفته شده است.

او با اشاره به تبعات منفی بیماری کرونا اظهار داشت: افزایش استفاده از آب در این زمان برای مقابله با بیماری کرونا موجب شده است که در ۲ ماه گذشته مصرف آب در استان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: این مساله با توجه به در پیش بودن تابستان و لزوم استفاده از وسایل خنک‌کننده و همچنین وضعیت کم‌آبی استان، از دیگر مشکلات پیش روی ماست.

رضایی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "سال جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امروز برغم مشکلات یاد شده، جهش تولید یک رسالت عقلی، شرعی، اخلاقی و قانونی ما است و همه موظفیم در این عرصه تمام توان خود را به‌کار بگیریم.

مراسم بزرگداشت روز معلم، دیروز با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، معاونان وی و جمعی از فرهنگیان برتر اصفهان در استانداری برگزار شد.

در این مراسم از تعدادی از فرهنگیان استان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم ضمن برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری، تعدادی از معلمان استان‌های مختلف از جمله یکی از فرهنگیان استان اصفهان به بیان نظرات خود در باره وضعیت آموزش و پرورش و جایگاه و مشکلات فرهنگیان پرداختند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا فضای مجازی آموزش و پرورش مشکلات معیشتی فرهنگیان آموزش و پرورش بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی