Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@12:00:27 GMT

ورود سامانه بارشی به دامنه های جنوبی البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۱۱۰۹

سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور به دامنه های جنوبی البرز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، این سامانه بارشی، امروز دامنه‌های جنوبی البرز از جمله زنجان، قزوین، البرز و تهران و استان‌های قم، مرکزی، همدان و اصفهان را در برمی گیرد.   شدت بارش‌ها در آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سازمان هواشناسی درباره مناطق مستعد به آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، تگرگ و صاعقه هشدار داده است.    هموطنان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

در آبادان هم وزش شدید باد همراه با گردوخاک، موجب کاهش دید تا شعاع ۱۰۰ متر در شهر‌های آبادان و خرمشهر شد.
اداره هواشناسی کردستان درباره رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد و آلودگی هوا هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی بارش باران رودخانه سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشابی هواشناسی تا روز جمعه افزایش ابر، از اواخر وقت امشب با نفوذ توده هوای ناپایدار جوی گاهی وزش باد شدید در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و خطر برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها، به ویژه در نیمه جنوبی، بخش مرکزی و شمال شرق استان دور از انتظار نیست.

زارعی بیان کرد: به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند تغییرات دما افزایشی است و به تدریج از فردا ظهر تا صبح جمعه تغییرات دما کاهشی خواهد بود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان با توجه به تقویت ناپایداری‌های جوی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هشدار سطح نارنجی در استان صادر شد.

وی ادامه داد: در این هشدار پرهیز از سفر‌های غیرضرور، خودداری از تردد در محور‌های مواصلاتی همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان عدم توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تامین پوشش و تجهیزات گلخانه‌ها و پرهیز از عملیات کشاورزی توصیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار لغزندگی جاده‌ها برای ۷ استان به دنبال سامانه بارشی تا فردا
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • هلال احمر در ۶ استان جنوبی به حالت آماده‌باش درآمد
  • بارندگی در راه استان بوشهر
  • هواشناسی فارس هشدار قرمز صادر کرد
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛ هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛هشدار ورود سامانه بارشی به کشور