Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این تلفنگرام که روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ ارسال شده، فرمانده کل سپاه به همه فرماندهان مناطق ده‌گانه سپاه در سراسر کشور دستور داده تا تمام توان خود را به جبهه‌های جنوب برای فتح خرمشهر گسیل کنند.

کد خبر 508652 برچسب‌ها دفاع مقدس محسن رضایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در آئین تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل انتقام خود را از رژیم صهیونیستی گرفته بود اما با عملیات وعده صادق، صهیونیستها و حامیان آنها را سرجای خود نشاند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد هم عملیات وعده صادق را نتیجه انسجام نیروهای مسلح، امنیتی، لشکری و کشوری دانست و گفت: پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از این عملیات، بازتاب جهانی و پیامی روشن به دشمنان داشت که هنوز با توان کامل نیروهای مسلح مواجه نشده اند.

دراین آیین، ضمن اعلام آمادگی و اتحاد نیروهای مسلح درمقابل دشمنان، از جانشین قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا و فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر