Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: بدنبال وقوع یک فقره قتل در بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با تشکیل اکیپ‌هایی از یگان فوریت و معاونت عملیات شهرستان محل سکونت قاتل و مقتول که در همسایگی هم در یکی از محله های شهر ایلام بود تحت کنترل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه قاتل پس از ارتکاب قتل بلافاصله خود را به ماموران انتظامی بخش سیوان معرفی کرد، یادآور شد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که علت قتل اختلافات شخصی بوده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام تاکید کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه، آرامش در محل وقوع قتل برقرار و موضوع با تشکیل پرونده به مرجع قضایی انعکاس داده شد.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه محل وقوع قتل یک قبضه اسلحه غیرمجاز که قاتل بوسیله آن مرتکب قتل شده بود، کشف و ضبط شد.

بخش سیوان در ۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قتل کشف و ضبط جوان ایلام قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت