Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:34:04 GMT

پویش سفره تهران برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۸۲۰

پویش سفره تهران برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا

رادیو تهران با هدف کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع بیماری کرونا، پویش "سفره تهران" را آغاز کرد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «الهیه» ویژه برنامه‌ای برای سحرهای ماه رمضان و «دعوت» ویژه برنامه‌ افطار این ماه مبارک است که در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه و تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو برنامه با راه‌اندازی پویش «سفره تهران» تلاش می‌کنند با کمک‌ سازمان‌های مردم نهاد و شنوندگان رادیو، برای خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا بسته ارزاق تهیه کنند.

رادیو تهران، سال گذشته در ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان با مشارکت شنوندگان خود، توانست زمینه آزادی چند زندانی را فراهم کند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند علاوه بر شنیدن برنامه‌های «الهیه» و «دعوت» به پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو تهران مراجعه کنند و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

میزگرد شفافیت مالی صداوسیما| پورمحمدی: نظام سرمایه‌داری بر برنامه‌های تلویزیون حاکم شده است/ عنقا: متاسفانه برای مدیران تلویزیون پول تصمیم می‌گیرد/ شریعت پناهی:برخی از برنامه‌ها بودجه‌شان بالاتر از یک شبکه تلویزیونی استماجرای ناو آمریکایی در سریال تلویزیونی/ شهید نادر مهدوی سوژه اصلی

الهیه (ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان) هر روز از ساعت 03:30 دقیقه بامداد به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه به تهیه‌کنندگی امیر بنی‌هاشمی و امیرحسین ثقفی و با اجرای سید کاظم احمدزاده به صورت زنده روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ماه مبارک رمضان رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه مبارک رمضان رسانه ملی ویروس کرونا ماه مبارک رمضان رسانه ملی رادیو رادیو تهران ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «بزن بریم روستا»، «دخل و خرج»، «بگو بخند»، «ساز من» و «صدا باز»، برنامه های جدید رادیو صباست و تغییر در زمان پخش و محتوای برخی از برنامه‌ها از دیگر تغییرات جدول پخش این شبکه رادیویی است.

برنامه زنده «بزن بریم روستا»، در قالب یک مسابقه تلفنی با حضور شرکت کنندگان روستایی به معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی رضا عزتی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

برنامه جدید اقتصادی «دخل و خرج»، با رویکرد آموزشی در قالب یک مجله رادیویی شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود. این برنامه تلاش می‌کند با معرفی عادت‌های غلط اقتصادی مخاطبان را به مشارکت‌های اقتصادی دعوت کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ با تهیه کنندگی و اجرای امیر اکبری پخش می‌شود.

«بگو بخند»، یک برنامه گفتگو محوری است، که آخر هفته میزبان گروههای مختلف مردم می‌شود و درباره خنده با آنها به گفتگو می‌پردازد. این برنامه قرار است میزبان هنرمندان، خوانندگان، شخصیت‌های فرهنگی و مردم عادی باشد و با آنها بگوبخند داشته باشد.«بگو بخند» پنجشنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی نیلوفر قاسمی پخش می‌شود.

«ساز من» برنامه مستندی است که با هدف معرفی هنرمندان عرصه موسیقی که مهجور مانده‌اند پخش می‌شود. این برنامه با گفتگو با هنرمندان و پخش آثارشان همراه مخاطبان می‌شود. «ساز من» جمعه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

«صدا باز» یک دورهمی رادیو صباست که پنجشنبه شب‌ها مهبد قناعت پیشه میزبان هنرمندان عرصه صدا می‌شود و در یک گفتگوی صمیمی‌ با بخش‌های متنوع چالش‌های مختلف این هنرمندان در عرصه‌های مختلف گویندگی، اجرا، نوازندگی و خوانندگی را بیان می‌کند.
این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰ به صورت زنده به تهیه کنندگی الهه سلحشور پخش می‌شود.

برنامه عصرگاهی «عصرصبا» که با رویکرد اطلاع رسانی و شهروندی همراه مخاطبان بوده، از اول اردیبهشت در فضایی شادتر و پر انرژی‌تر پخش می شود. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه موسیقی محور «صباهنگ» که شنبه تا چهارشنبه راهی آنتن می‌شد، از روز شنبه با تغییر زمان پخش ساعت ۲۱ در طرح و قالب جدید به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر پخش می‌شود.

علاقه‌مندان با مراجعه به سایت رادیویی صبا می‌توانند از تغییرات زمان پخش دیگر برنامه‌های این شبکه مطلع شوند. رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵،۵ مگاهرتز پخش می شود .

 

دیگر خبرها

  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مسجدجامعی: در گذشته اهل منبر، پله‌پله، چون خود منبر بالا می‌آمدند‌/ جامعه وعاظ را در مرتبه بالایی می‌دانستند/ وعاظ می‌دانستند که خطای آنها به پای اهل بیت(ع) نوشته می‌شود؛ خود را مهمان سفره اهل‌ بیت(ع) می‌دانستند و می‌گفتند باید حرمت صاحب سفره را نگه داشت
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد