Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد بصیریان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان از برگزاری سومین ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: تاپایان شیوع ویروس کرونا ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بصیریان اظهار داشت: سومین ملاقات مردمی ویدئو کنفرانسی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، کهنوج و عنبرآباد روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

او اعلام کرد: شهروندان می‌توانند جهت شرکت در برنامه ملاقات مردمی به سایت دادگستری کرمان به نشانی http://dadgostari-kr.ir/ مراجعه و از طریق درگاه ملاقات مردمی اقدام به ثبت نام نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت ملاقات مردمی برای هر شهرستان ۱۲ نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد، گفت: شهروندان بایستی برای انجام ملاقات مردمی راس ساعت مقرر در محل دفتر رئیس حوزه قضائی شهرستان‌های مذکور حضور یابند و در دفتر رئیس دادگستری شهرستان مشکلات حقوقی و قضایی خود را با دکتر موحد، عالی‌ترین مقام قضائی استان در میان بگذارند تا به درخواست‌های شهروندان رسیدگی شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری ملاقات مردمی ملاقات مردمی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هیئت صلح جانبازان

معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد  یزدی زاده با ایشان دیدار و گفتگو کرد. 

حجت الاسلام  محمد امیر ابراهیمی در این دیدار گفت: در نظر داریم هیئت صلح جانبازان ۷۰ درصد را راه اندازی کنیم تا با حضور جانبازان بتوانیم از خانواده های مقتولین و اولیا دم رضایت گرفته و مددجویان را از زندان آزاد و از قصاص رهایی بخشیم. 

این مقام قضایی افزود: شما جانبازان با تقدیم جان خودتان اسلام و انقلاب را بیمه و خدمت بزرگی به بشریت انجام داده اید و  بنا داریم به صورت مستمر خدمت شما بزرگواران برسیم و از روحیات ایثارگری شما یاد گرفته و از محضرتان فیض ببریم و از اوضاع و احوال زندگی شما سنبل های هدایت استفاده کنیم و مشکلات حقوقی وقضایی و گرفتاری های کاری و اداری شما در زندگی را در حد امکان حل وفصل کنیم. 

 در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس به امضای حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان از این جانباز گرانقدر تجلیل شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • (ویدئو) طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان