Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@11:32:38 GMT

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان بودجه دولتی برای پل غازیان انزلی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۰۴۲

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان بودجه دولتی برای پل غازیان انزلی

عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از سوی دولت برای مرمت این پل اختصاص داده شده و باید برای گرفتن آن پیگیری‌های لازم انجام شود که اگر فراخوان نمی‌دادیم این اعتبار نیز تخصیص نمی‌یافت.

تهمن وکیل‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فراخوان مسابقه بهسازی و کف‌سازی پل تاریخی غازیان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای این فراخوان انجام شده و داوران از بندرانزلی و تهران انتخاب و بزودی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احتمال اینکه جوایز مسابقه افزایش پیدا کند نیز وجود دارد تا با استقبال بیشتری برای شرکت در فراخوان مواجه شویم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی تصریح کرد: میراث فرهنگی تا پیش از آنکه این فراخوان داده شود اصلاً برای پل غازیان اقدام قابل توجهی انجام نمی‌داد و حال که شورای شهر و شهرداری دست بکار شده و فراخوان داده‌اند، یک پیمانکار میراثی آوردند که اقدامات لازم را برای مرمت پل انجام دهد.

وی ادامه داد: طرح موجود مربوط به بهسازی و کف‌سازی روی پل می‌شود و برای مرمت پایه‌های پل باید میراث فرهنگی ورود کند اما مثل اینکه تا وقتی قسمتی از پل نریزد قرار نیست به فکر آن باشند.

وکیل‌منفرد با تاکید بر اینکه اگر میراث قصد مرمت کلی پل غازیان را دارد باید برداشتی کلی از پل داشته باشد اضافه کرد: فردی که نورپردازی پل را انجام داده و به جزئیات پل واقف بود مدعی است وضعیت این پل خیلی وخیم‌تر از چیزی است که تصور می‌شود.

وی با بیان اینکه میراث اگرچه خواهان حفظ این پل بوده و نمی‌خواهد اتفاقی برای آن بیفتد ولی مشکل مالی دارند، افزود: ۵۰۰ میلیون تومان از سوی دولت برای مرمت این پل اختصاص داده شده و باید برای گرفتن آن پیگیری‌های لازم انجام شود که اگر فراخوان نمی‌دادیم این اعتبار نیز تخصیص نمی‌یافت.

عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه شهرداری انزلی نیز ۳۰۰ میلیون تومان برای این پروژه اختصاص داده که امکان افزایش آن وجود دارد، ادامه داد: برداشتن لوله‌هایی که در مجاورت پل قرار داشت با وجود آنکه هزینه بالایی که دارد توسط آبفا در حال انجام است؛ این لوله‌ها برای موضوعات پدافندی بر روی پل پیش‌بینی و امکان برداشتن آن به‌راحتی نبود اما آبفا در این زمینه همکاری خوبی نشان داد.

بیشتر بخوانید: 

هر اقدام عمرانی در پل غازیان باید به تأیید کمیته فنی میراث فرهنگی برسد کد خبر 422387

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر انزلی پل غازیان شوراي شهر ميراث فرهنگي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون تومان پل غازیان برای مرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • ماجرای شیوع قارچ‌ و جلبک‌ در تخت جمشید ؛ گلسنگ ها مفیدند یا مضر؟
  • ماجرای شیوع قارچ و جلبک در تخت جمشید چیست؟
  • ماجرای شیوع قارچ‌ و جلبک‌ در تخت جمشید چه بود؟