Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس سابق هیئت کشتی استان مازندران معتقد است که در برگزاری انتخابات هیئت های کشتی کم کاری صورت می پذیرد.

طرفداری- سلمان قادری، پیشکسوت کشتی کشور به حواشی این روزهای انتخابات هیئت کشتی مازندران اشاره کرد.

قادری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:

متأسفانه در بحث برگزاری انتخابات هیئت استان کم‌کاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به موقع در این زمینه اقدام می‌شد تا این حاشیه‌ها اتفاق نیفتد. قطعاً کشتی مازندران از این شرایط ضرر می‌کند. دوره چهار ساله مدیریت اصغر ثمربخش تمام شد و اداره کل سرپرست انتخاب کرد. این خلاف است که سرپرست برای نایب رئیس و دبیر هیئت ابلاغ بزند.

وی ادامه داد:

ما که ادعای 20 سال خدمت صادقانه در هیئت کشتی مازندران را داریم، کارمان را انجام داده و می‌رویم، اما روا نیست که در حق کشتی مازندران چنین کاری صورت بگیرد. به نفع کشتی نیست که جریان‌های سیاسی بخواهند برای آن تصمیم بگیرند. همین امروز هم تیم‌های دوم و سوم مازندران در تمام رده‌های سنی می‌توانند حرف اول را در کشور بزنند، به همین دلیل شایسته نیست که افراد غریبه بخواهند در مورد آینده هیئت، تصمیم‌گیرنده باشند. ما از اداره کل ورزش استان و فدراسیون کشتی انتظار داریم که به خاطر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی مربیان گمنام، اجازه ادامه این روند را ندهند.

قادری با اشاره به نقش نظارتی وزارت ورزش بر انتخابات هیئت‌های ورزشی، گفت:

از وزارتخانه انتظار داریم که به این مسئله ورود کند. جریان کشتی در مازندران مثل جریان یک رودخانه است که حتی اگر سدبند بزرگی هم در مسیرش قرار بگیرد، باز هم راه خود را پیدا کرده و آب سرریز می‌شود. کشتی‌گیران و مربیان زیادی در روستاهای استان عرق ریخته‌اند که مدالی به دست بیاید. رضا اطری و حسن یزدانی اندازه وزن‌شان در سال عرق می‌ریزند تا مدال بگیرند. آنها بدون امکانات، با دردسر فراوان، وزن کم کردن و تمرین فشرده به اینجا رسیده‌اند.

پیشکسوت کشتی مازندران ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر تکلیف برگزاری انتخابات مشخص شود و تأکید کرد:

آرزوی همه ما برگزاری هر چه زودتر انتخابات است. یک عده دوست دارند حاشیه در کشتی استان ایجاد شود. از فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان می‌خواهم که نظارت دقیقی بر اوضاع برگزاری انتخابات داشته باشند تا مجمعی بدون حرف و حدیث برگزار شود. نباید اجازه دهند که جریان‌‌های غریبه و سیاسی برای کشتی مازندران تصمیم بگیرند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری انتخابات انتخابات هیئت کشتی مازندران هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی

«امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا»، «حاشیه امنی که ایجاد نشد»، «واکنش ایران به ادعایی درباره میدان گازی آرش»، «تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی» و همچنین «انتخاب برترین قهرمانان ورزشی ایران» از مهم‌ترین اخبار کشور در شامگاه ۵ اردیبهشت بود.

به گزارش ایسنا، شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبرنگاران ایسنا به تهیه و تولید اخباری پرداختند که در ادامه به مرور گزیده‌ای از آنها می‌پردازیم:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

سیاسی- در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا، مقامات عالی‌رتبه دو کشور پس از برگزاری نشستی مشترک، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

رئیسی: تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است

سیاسی- سید ابراهیم رئیسی در نشست مطبوعاتی مشترک با رانیل ویکر مسینگر رئیس جمهور سریلانکا با تاکید بر اینکه هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا وجود ندارد، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند روابط دو کشور را در همه زمینه‌ها و در تمامی سطوح ارتقا دهند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بودند اما نتوانستند

سیاسی- رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفت‌وگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد و در جمع نمازگزاران این مسجد تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کنند، اما نتوانستند و امروز صهیونیست‌ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند و ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشورهایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند

سیاسی- آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند؛ بر همین اساس نیز مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

همچنین بسته خبری سایر اخبار ۵  اردیبهشت تحریریه سیاسی ایسنا را می‌توانید اینجا بخوانید.

ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند

جهان- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن درباره میدان گازی آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد؛ وی با بیان اینکه «طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند»، به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت اشاره و تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

جهان- شبکه خبری المیادین به نقل از یک مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند، افزود: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت

جهان- رئیس کل پلیس مالزی طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی رسماً از کشف یک عملیات تروریستی و خرابکاری توسط فردی دارای تابعیت رژیم صهیونیستی در روز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد؛ به گفته این مقام مسئول عامل اسرائیلی مذکور که «آویتان شالوم» نام دارد با هدف طراحی و هدایت اقدام روی اعضا و پرسنل دفتر حماس در مالزی به این کشور آمده بود و تصویر گذرنامه‌های این فرد که ۳۸ ساله که «آویتان شالوم» نام دارد و همچنین اشیا مکشوفه از وی را منتشر کرد.

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

اقتصادی- مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد. وی همچنین ا بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

اقتصادی- مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با اعتباری ۵۰ هزار میلیلرد تومان به شبکه بانکی خبر داد و گفت: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران

ورزشی- مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد؛ در این مراسم «ناهید کیانی» تکواندوکار ملی‌پوش ایران به عنوان بانوی ورزش ایران  و «امین میرزازاده» عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان آقای ورزش ایران انتخاب شدند.

مدال آوران سال ۱۴۰۲ پاداش می‌گیرند

ورزشی- کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم قهرمان ایران گفت: در سال ۱۴۰۲ در ۷۰ رشته ورزشی ۹۵۴ مدال آور توانستند در رشته‌های مختلف ورزشی برای کشور افتخار آفرینی کنند و پرچم ایران را به اهتزار آورند و به زودی مراسم تجلیل از این قهرمانان با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و پاداش آن‌ها را تقدیم خواهیم کرد.

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

دانشگاه- علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی برگزار می‌شود 

دانشگاه- پس از ۲ سال وقفه سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت بهداشت و حضور فعالان این حوزه، ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد

اجتماعی- سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر خبر داد و گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند؛ در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

پیش‌بینی افزایش منافع وقف به ۲۰ همت در سال جاری

فرهنگی و هنری- حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای وقف پیش بینی کرد که منافع وقفی در سال جاری افزایش پیدا کند و گفت: بنده رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال را دور از دسترس نمی‌دانم؛ امروز این منافع به هفت همت رسیده و هر روز بیشتر می‌شود.

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

علم و فناوری- دومین ماه کامل فصل بهار در سال ۲۰۲۴ در نیمکره شمالی زمین طلوع کرد و در سراسر جهان تصاویری از آن ثبت و منتشر شد. نام «ماه صورتی» به این معنا نیست که قمر زمین در چنین روزی رنگ صورتی به خود می‌گیرد بلکه به این دلیل است که رنگ گل‌های بهاری که در این زمان از سال شکوفا می‌شوند، صورتی است. مانند تمام ماه‌های کامل، «ماه صورتی» نیز در تمام طول شب قابل مشاهده بود و در هنگام غروب خورشید از شرق طلوع می‌کرد و هنگام طلوع خورشید در غرب غروب می‌کرد.

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

علم و فناوری- شرکت‌های اوپن ای‌آی(OpenAI)، مایکروسافت، گوگل، متا و دیگران که همگی دستی بر آتش هوش مصنوعی و توسعه روزافزون آن دارند، قول داده‌اند که مانع ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید و انتشار محتوای حاوی سوء استفاده از کودکان به ویژه سوء استفاده جنسی از آنان شوند؛ این ابتکار توسط گروه ایمنی کودکان تورن(Thorn)  و All Tech Is Human که یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر فناوری مسئولانه است، رهبری می‌شود.

همچنین بسته خبری سایر اخبار ۵  اردیبهشت تحریریه علم و فناوری ایسنا را می‌توانید اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد